Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Mijn eerste auto was een 205 GTI
    Veel probs mee gehad?
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Veel probs mee gehad?
      Stabilisatorstangen vooraan heb ik tot tweemaal toe moeten vervangen (speling op de scharnierkoppelingen), en op 't einde van z'n loopbaan (na 132.000 km) zat ik met olie in de stroomverdeler. Voor de rest niks problemen mee gehad, olie en oliefilter werden wel elke 5.000 km stipt vervangen en met een koude motor heb ik altijd rustig gereden. Met warme motor heel veel met de rode zone geflirt, werd echt wel gebruikt waarvoor 'ie diende. Was een zalig autootje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Die kerel mishandelt echt keihard zijn BMW's, en drijft ze ook hard op.. zijn ex-335i E92 deed sub 4sec naar 60 mph. Filmpjes hebben hier al eens gestaan. Altijd in 2de lanceren.. de 335d hierboven is zijn nieuw project

op een dag natuurlijk..

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Op welk forum vind je die kerel en zijn zwaar opgefokte wagens?

Comment

• Zijn youtube-naam eens googlen is misschien al een begin..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
            Echt, als er iets is waar ik niet wakker van lig, is wat er op mijnen auto staat vanachter.

Laat staan dat ik me zou schamen.

I'm a happy man, met zo'n auto onder mijn kont !
            Klopt ben van dezelfde mening, ze (120d, 320d, 330d, 335d of het is eender wat) mogen best weten dat ik bijv. met een 123d rijd , en zeker als er een "skaaitjoen" uitlaat opzit die een misverstand met en130i kan vermijden...Joehoe..NOT 130i
            Bedoel, wat is er nu mis dat anderen zien met wat voor motorisatie je rijdt? Kun je gelijk weten wat voor soort vlees een ander in de kuip heeft en zelf ook natuurlijk, als het erop aankomt...
            Last edited by ; 19/12/2010, 02:12.

Comment

• BMW 6 is nu opgenomen in de car configurator. Is dat al lang? Trekt echt op niets imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                BMW 6 is nu opgenomen in de car configurator. Is dat al lang? Trekt echt op niets imho
                Alé jong, de mooiste bmw sinds jaren en uit het gamma.
                Toch een enorme verbetering tegenover de vorige ?
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                  Alé jong, de mooiste bmw sinds jaren en uit het gamma.
                  Toch een enorme verbetering tegenover de vorige ?
                  Dat wilt nog altijd niet zeggen dat de nieuwe knap is hé

Comment

• Deze of een S AMG, ik zou durven twijfelen..

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• zo achterlijk dat die toerenteller maar tot 250 gaat. Onbegrensd moet die toch een pak meer doen
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Normaal gaat een BMW die afgeremd is op 250 toch gemakkelijk tot 260 op de teller? Deze blijft steken op 255. Wel ongelofelijke acceleraties!

Comment

• Phukkin' naais

Comment

• Tuned by PPE: 400pk en 930Nm

Eigenaar van de 745d heeft ook een E90 M3 en is overtuigd dat hij de M3 kan los rijden...

Comment

• Das nog een V8 diesel zeker?

Vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                Tuned by PPE: 400pk en 930Nm

Comment

• 930newton.
                                  wat voor versnellingsbak zit daar in ?

Comment

• Ik zag dit tussen de google advertenties staan bovenaan AW. Nog nooit van BMW military sales gehoord.

Comment

• 100 pk en 230 Nm erbij, dat is ongeveer een stijging van 33% (pk's en koppel)

Ik ga alvast een kaarsje laten branden voor die versnellingsbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        100 pk en 230 Nm erbij, dat is ongeveer een stijging van 33% (pk's en koppel)

Ik ga alvast een kaarsje laten branden voor die versnellingsbak
                                        Ik dacht meer aan de intercooler bvb

Zoals bij een nieuwe 320d van 163pk (180pk full), gaan ze nu tot 225pk tegenwoordig !

BMW zelf biedt ook chiptuning tot 200pk maar met aangepast hardware, zoals bvb een grotere waterpomp en intercooler... dat zegt genoeg nee?
                                        2014 Porsche Boxster 981
                                        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Working...
                                        X