Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier mijnheer de jonge bestweeter , mijn ongelovige Thomas, mijn padawan
vanuit de site van BMW:
BMW Performance power kit
Met de BMW Performance power kit voor de BMW 120d en BMW 320d kunt u de uitstekende prestaties van uw motor zelfs nog overtreffen.
De pakketten bestaan uit software- en hardware-onderdelen, die optimaal op elkaar zijn afgestemd.
De prestatieverbetering die wordt bereikt met het gemodificeerde motormanagement, brengt ook een uitdaging met zich mee op thermisch gebied. Daarom ronden een grotere luchtkoeler voor de drukvulling en een krachtigere 600 W-ventilator dit pakket af. Het resultaat van de vermogenstoename van 130 naar 145 kW en van het grotere koppel (van 350 naar 390 Nm): bij de sprint van 0-100 km/h wordt 0,5seconde gewonnen. In de acceleratie van 80-120 km/h bedraagt de tijdwinst zelfs 0,8 s in de 4e versnelling respectievelijk 0,1 s in de 5e versnelling. De topsnelheid ligt 5 km/h* hoger.
Montage mogelijk onder voorbehoud van goedkeuring door de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer.
Mijn garagist heeft het al gedaan, de wagen moet dan met de nodige attesten van BMW gekeurd worden met 200pk
Voor de 2.0diesel wist ik ook niet.
Al vind ik het wel weinig winstmarge en als je dan ziet wat je ervoor betaald..
Er zijn tuners die veel minder kosten en zeker binnen de veiligheidsmarge blijven .
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Voor de 2.0diesel wist ik ook niet.
Al vind ik het wel weinig winstmarge en als je dan ziet wat je ervoor betaald..
Er zijn tuners die veel minder kosten en zeker binnen de veiligheidsmarge blijven .
jij denk echt alles te weten maar kijk gewoon op de site van bmw hé
of in hun catalogus
Is niks meer dan marketing my friend, je reinste bullshit die extra waterkoeler/pomp en zo, bij een deftig op maat getuned programma naar 210PK bvb. zonder hardwareaanpassingen zal die watertemp geen graad te hoog gaan met ori waterkoeler.
Standaard intercooler zal ook wel voldoen, al kan een grotere misschien voor een nog ietsje lagere gemiddelde inlaattemperatuur zorgen, dat zou ik eens moeten loggen bij een 320d 163(185) en een 320d tuned, eerst ori en dan tuned.
Voor de 2.0diesel wist ik ook niet.
Al vind ik het wel weinig winstmarge en als je dan ziet wat je ervoor betaald..
Er zijn tuners die veel minder kosten en zeker binnen de veiligheidsmarge blijven .
Je bent wel zeker dat het super rijdt, en de mapping zal ook wel perfect zijn. Betrouwbaarheid ook natuurlijk. (er is er reden waarom ze maar tot 390 Nm gaan -> koppeling)
Comment