Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
    BMW zelf biedt ook chiptuning tot 200pk maar met aangepast hardware, zoals bvb een grotere waterpomp en intercooler... dat zegt genoeg nee?
    Waar dan wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Waar dan wel?

Wat waar??

De OEM chiptuning van BMW is gewoon een accessoires dat je bij alle BMW garage kan bestellen.
      100% garantie behoud omdat het van BMW is.

De wagen wordt daarna gekeurd met meer pk, dus rijdt je100% legaal (meer belasting en vezekering is ook het gevolg hé)
      2014 Porsche Boxster 981
      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

De OEM chiptuning van BMW is gewoon een accessoires dat je bij alle BMW garage kan bestellen.
        100% garantie behoud omdat het van BMW is.
        Ze hebben u blaasjes wijsgemaakt.

Comment

Ze hebben u blaasjes wijsgemaakt.
          pfffffff blah blah blah

jij denk echt alles te weten maar kijk gewoon op de site van bmw hé
          of in hun catalogus
          2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Hier mijnheer de jonge bestweeter , mijn ongelovige Thomas, mijn padawan

vanuit de site van BMW:

BMW Performance power kit
            Met de BMW Performance power kit voor de BMW 120d en BMW 320d kunt u de uitstekende prestaties van uw motor zelfs nog overtreffen.

De pakketten bestaan uit software- en hardware-onderdelen, die optimaal op elkaar zijn afgestemd.

De prestatieverbetering die wordt bereikt met het gemodificeerde motormanagement, brengt ook een uitdaging met zich mee op thermisch gebied. Daarom ronden een grotere luchtkoeler voor de drukvulling en een krachtigere 600 W-ventilator dit pakket af. Het resultaat van de vermogenstoename van 130 naar 145 kW en van het grotere koppel (van 350 naar 390 Nm): bij de sprint van 0-100 km/h wordt 0,5seconde gewonnen. In de acceleratie van 80-120 km/h bedraagt de tijdwinst zelfs 0,8 s in de 4e versnelling respectievelijk 0,1 s in de 5e versnelling. De topsnelheid ligt 5 km/h* hoger.

Montage mogelijk onder voorbehoud van goedkeuring door de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer.

Mijn garagist heeft het al gedaan, de wagen moet dan met de nodige attesten van BMW gekeurd worden met 200pk

Dit bestaat ook voor bvb de 135i et 335i
            Last edited by blue8300; 20/12/2010, 19:18.
            2014 Porsche Boxster 981

Comment

Hier mijnheer de jonge bestweeter

vanuit de site van BMW:

Mijn garagist heeft het al gedaan, de wagen moet dan met de nodige attesten van BMW gekeurd worden met 200pk

Dit bestaat ook voor bvb de 135i et 335i
              Leuk... Ik neem m'n woorden terug! Sinds wanneer is dit dan verkrijgbaar?

Voor de 35i bestaat het al een tijdje, wist ik.

Comment

• Voor de 2.0diesel wist ik ook niet.
                Al vind ik het wel weinig winstmarge en als je dan ziet wat je ervoor betaald..
                Er zijn tuners die veel minder kosten en zeker binnen de veiligheidsmarge blijven .
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  Voor de 2.0diesel wist ik ook niet.
                  Er zijn tuners die veel minder kosten en zeker binnen de veiligheidsmarge blijven .
                  hier zit ook hardware bij, hoeveel kost het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    BMW kennende zal dat veel te veel zijn. Chiptuningske zal op zich niet veel kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Hoeveel exact weet ik niet, maar zoals Jerain zegt: voor de beperkte winstmarge waarschijnlijk veel te veel .
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik was eens gaan horen voor een 118d en die powerbox kwam op 8 à 900€ uit.
                        BMW X5 45e

Comment

pfffffff blah blah blah

jij denk echt alles te weten maar kijk gewoon op de site van bmw hé
                          of in hun catalogus
                          Is niks meer dan marketing my friend, je reinste bullshit die extra waterkoeler/pomp en zo, bij een deftig op maat getuned programma naar 210PK bvb. zonder hardwareaanpassingen zal die watertemp geen graad te hoog gaan met ori waterkoeler.

Standaard intercooler zal ook wel voldoen, al kan een grotere misschien voor een nog ietsje lagere gemiddelde inlaattemperatuur zorgen, dat zou ik eens moeten loggen bij een 320d 163(185) en een 320d tuned, eerst ori en dan tuned.

Comment

• Inderdaad, zo is het en zeker naargelang de opgegeven vermogenwinst van een 14 pk, wow..
                            Last edited by ; 21/12/2010, 11:46.

Comment

Leuk... Ik neem m'n woorden terug! Sinds wanneer is dit dan verkrijgbaar?

Voor de 35i bestaat het al een tijdje, wist ik.
                              Ook voor 50i.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Voor de 2.0diesel wist ik ook niet.
                              Je bent wel zeker dat het super rijdt, en de mapping zal ook wel perfect zijn. Betrouwbaarheid ook natuurlijk. (er is er reden waarom ze maar tot 390 Nm gaan -> koppeling)

Ik zou wel meteen voor de 123d gaan dan.

Comment

• Welke 18"ers op een E90 FL?

Styling 196

of

Styling 195

Comment

• Styling 196 zou mijn keuze zijn.

Comment

• 195. Vind ze mooier, specialer en minder mainstream.

Comment

• 195 voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                        195. Vind ze mooier, specialer en minder mainstream.
                                        +1 .!

Comment

• 195 genieten mijn voorkeur. Ze zitten bij het sportpakket van de Amerikaanse 335d en ik vind ze énorm knap.

Comment

Working...
                                          X