Oorspronkelijk geplaatst door blue8300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWaar dan wel?
Wat waar??
De OEM chiptuning van BMW is gewoon een accessoires dat je bij alle BMW garage kan bestellen.
100% garantie behoud omdat het van BMW is.
De wagen wordt daarna gekeurd met meer pk, dus rijdt je100% legaal (meer belasting en vezekering is ook het gevolg hé)2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenDe OEM chiptuning van BMW is gewoon een accessoires dat je bij alle BMW garage kan bestellen.
100% garantie behoud omdat het van BMW is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenZe hebben u blaasjes wijsgemaakt.
jij denk echt alles te weten maar kijk gewoon op de site van bmw hé
of in hun catalogus2014 Porsche Boxster 981
Comment
-
Hier mijnheer de jonge bestweeter , mijn ongelovige Thomas, mijn padawan
vanuit de site van BMW:
BMW Performance power kit
Met de BMW Performance power kit voor de BMW 120d en BMW 320d kunt u de uitstekende prestaties van uw motor zelfs nog overtreffen.
De pakketten bestaan uit software- en hardware-onderdelen, die optimaal op elkaar zijn afgestemd.
De prestatieverbetering die wordt bereikt met het gemodificeerde motormanagement, brengt ook een uitdaging met zich mee op thermisch gebied. Daarom ronden een grotere luchtkoeler voor de drukvulling en een krachtigere 600 W-ventilator dit pakket af. Het resultaat van de vermogenstoename van 130 naar 145 kW en van het grotere koppel (van 350 naar 390 Nm): bij de sprint van 0-100 km/h wordt 0,5seconde gewonnen. In de acceleratie van 80-120 km/h bedraagt de tijdwinst zelfs 0,8 s in de 4e versnelling respectievelijk 0,1 s in de 5e versnelling. De topsnelheid ligt 5 km/h* hoger.
Montage mogelijk onder voorbehoud van goedkeuring door de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer.
Mijn garagist heeft het al gedaan, de wagen moet dan met de nodige attesten van BMW gekeurd worden met 200pk
Dit bestaat ook voor bvb de 135i et 335iLast edited by blue8300; 20/12/2010, 19:18.2014 Porsche Boxster 981
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenHier mijnheer de jonge bestweeter
vanuit de site van BMW:
Mijn garagist heeft het al gedaan, de wagen moet dan met de nodige attesten van BMW gekeurd worden met 200pk
Dit bestaat ook voor bvb de 135i et 335i
Voor de 35i bestaat het al een tijdje, wist ik.
Comment
-
Voor de 2.0diesel wist ik ook niet.
Al vind ik het wel weinig winstmarge en als je dan ziet wat je ervoor betaald..
Er zijn tuners die veel minder kosten en zeker binnen de veiligheidsmarge blijven .2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVoor de 2.0diesel wist ik ook niet.
Er zijn tuners die veel minder kosten en zeker binnen de veiligheidsmarge blijven .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenhier zit ook hardware bij, hoeveel kost het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenhier zit ook hardware bij, hoeveel kost het?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichtenpfffffff blah blah blah
jij denk echt alles te weten maar kijk gewoon op de site van bmw hé
of in hun catalogus
Standaard intercooler zal ook wel voldoen, al kan een grotere misschien voor een nog ietsje lagere gemiddelde inlaattemperatuur zorgen, dat zou ik eens moeten loggen bij een 320d 163(185) en een 320d tuned, eerst ori en dan tuned.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenLeuk... Ik neem m'n woorden terug! Sinds wanneer is dit dan verkrijgbaar?
Voor de 35i bestaat het al een tijdje, wist ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVoor de 2.0diesel wist ik ook niet.
Er zijn tuners die veel minder kosten en zeker binnen de veiligheidsmarge blijven .
Ik zou wel meteen voor de 123d gaan dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten195. Vind ze mooier, specialer en minder mainstream.
Comment
Comment