Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    Pré FL met FL voorlichten.

Motorkap en bumper dan ook, of wat?

Comment

Dat is een FL hoor. Motorkap, voorbumper, niertjes, spiegels,...

Comment

Huh?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Zijn dat de velgen typisch voor de 760(L)i?
          Neen, deze velgen zijn niet typisch voor de 760, maar wel voor Individual.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat baksteenrood in die 760Li, tja. Geef mij maar een zwart interieur..maar ja, over smaken...

Comment

• Comment

• blijft !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                  En nu jaren later moeten ze hier terug met mee uitpakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    Huh?
                    oei, snap nu ook niet meer waarom ik dat dacht, is inderdaad een FL aan de niertjes makkelijkst te zien.. sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten

blijft !
                      Wat the fuck...wat wil men hiermee bewijzen, dat smaken kunnen verschillen, wel, geef mijn portie dan maar aan Fikkie ..

Comment

• Dat is een BMW-Artcar.

Comment

• en dat trekt op geen hol

Comment

• Ik vind 'm echt wel cool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              Dat is een BMW-Artcar.
                              Wat is daar de bedoeling van ? Ter promotie van het een of ander ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                                Wat is daar de bedoeling van ? Ter promotie van het een of ander ?
                                Nee dat is kunst.
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Die staat dus in een museum en is het werk van een kunstenaar ? Met andere woorden een m3 gtr (ik neem aan dat het er een is) waar niets mee word gedaan buiten tentoongesteld worden voor kunstige foto's ? Damn shame ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                                    Die staat dus in een museum en is het werk van een kunstenaar ? Met andere woorden een m3 gtr (ik neem aan dat het er een is) waar niets mee word gedaan buiten tentoongesteld worden voor kunstige foto's ? Damn shame ...
                                    Ze laten gewoon af en toe eens een kunstenaar zijn ding doen op één of ander BMW model. Geen idee wat er met de vorige art-cars werd gedaan, maar met de E92 M3 GT2 art-car van Koons werd wel degelijk geracet in Le Mans.

Comment

• Sommigen zijn gebruikt in races. de eerste art car van de jaren 70 is toendertijd gebruikt in de Lemans 24h dacht ik. Net als de laatste, een m3 gt2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Ze laten gewoon af en toe eens een kunstenaar zijn ding doen op één of ander BMW model. Geen idee wat er met de vorige art-cars werd gedaan, maar met de E92 M3 GT2 art-car van Koons werd wel degelijk geracet in Le Mans.

Deze kan ik eventueel nog pruimen, maar dienen andere...pfff
                                        Last edited by ; 03/01/2011, 21:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                          Deze kan ik nog eventueel nog pruimen, maar dienen andere...pfff
                                          Ja maja, da's van 1992, das bijna 20 jaar geleden. Je moet het in zijn periode zien hé.

Comment

Working...
                                          X