Kennis van mij wilt een E61 520d kopen van 2008. maar hij wilt de onderhoudshistoriek hiervna natrekken. bestaat er een site van of kan hij die gewoon opvragen bij de dealer?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenKennis van mij wilt een E61 520d kopen van 2008. maar hij wilt de onderhoudshistoriek hiervna natrekken. bestaat er een site van of kan hij die gewoon opvragen bij de dealer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenKennis van mij wilt een E61 520d kopen van 2008. maar hij wilt de onderhoudshistoriek hiervna natrekken. bestaat er een site van of kan hij die gewoon opvragen bij de dealer?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAls je 't chassisnummer hebt, dan kan je dat via de dealer of als premium member op bimmerboard.be.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen goede vriend van mij verkoopt ook z'n E61 520d van 2008 met 60.000km op de teller. Die is altijd bij BMW Beckers onderhouden geweest en ongevalvrij. Moest 'm interesse hebben, laat je maar iets weten.
Ik zal het hem zeggen, wat is de vraagprijs ongeveer?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenVan hieruit heeft die veel weg van ne Corvette.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVanuit Lommel hé.
Die is gewoon té grappig!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenBeide autotypes halen 100 km per uur in 7 seconden. De BMW 325d heeft een topsnelheid van net geen 250 km per uur. Agenten die ermee rijden, moeten eerst een opleiding 'hoge snelheid' volgen.
Ze doen precies alsof dat M3's zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBijna 250 per uur rijden en nog wat slalommen, inhalen,... enzo, echte kattepis is dat ook niet hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenDat moeten ze nu toch ook al kunnen met hun Peugeots?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichtenhttp://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GLV34LDBA
Blijf het een iet wat vreemde keuze vinden.
1) Moeten dat echt diesels zijn?
2) 325d, zo snel is dat nu ook niet ..
3) 123d, vlamt aardig, maar had ze dan toch liever in 130i gezien
En flikken kunnen 't zich permitteren om met een "tragere" auto te rijden dan het doelwit, want zij hebben met hun blauwe lampjes en de middels radio oproepbare vriendjes een gigantisch voordeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen 130i is bij reëel verkeer niet sneller dan een 123d, terwijl de 123d een pak zuiniger is. Als ze 'm zouden chippen (ik denk het niet) loopt dat ding met 280 pk en 620 Nm trouwens aardig uit op een 130i.
En flikken kunnen 't zich permitteren om met een "tragere" auto te rijden dan het doelwit, want zij hebben met hun blauwe lampjes en de middels radio oproepbare vriendjes een gigantisch voordeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenGechipt 280pk is nogal optimistisch . Een standaard 123d zou volgens jou dus evensnel zijn als een 130i ? Al eens getest ?
Op circuit ben ik met mijn gechipte 120d trouwens niet trager dan voornoemde 130i, wederom, waarschijnlijk omdat ik wat harder push dan Bert, maar 't is niet dat hij 'n kluns is of erwtjes als ballen heeft (wel integendeel). In realiteit zijn verschillen die op papier groot lijken, vaak ontnuchterend klein.
Een 123d met chip haalt op z'n sokken 260pk. Met goeie chip (custom made en nog wat minder marge) en een volledige uitlaatlijn is 280pk geenszins optimistisch. En dan nog. Zelfs een soft gechipte 123d (met pakweg 240pk) zal geen meter toegeven op een 130i, zeker niet in 't dagelijks verkeer waar je niet altijd in de ideale versnelling zit (noodzakelijk bij de 130i, minder van belang bij de 123d).
Comment
Comment