Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eey sorry he seg! Lange tenen?
Dat is hier een BMW topic en 't gaat over BMW's. Verschiet dan niet als er eens ergens "BMW" tussen staat hé.
Geldt inderdaad evengoed voor de anderen zulle.
Niks lange tenen maar als jij al begint met de tekst " lange tenen" dan kun je erop rekenen dat je fiks commentaar terug krijgt. Logisch gezien heeft de inhoud van de thread en jou specifieke commentaar niks te maken met het " geluid van en 6 pitter diesel" waar jij blijkbaar geen ervaring mee hebt.
3 cilinder in toeren klinkt oké, voor een diesel.
Net zoals een zescilinder in toeren ook goed klinkt, voor een diesel.
Stationair is het allemaal bagger, de ene al wat meer dan de andere.
Een zescilinder diesel stationair kan toch echt beschaafd klinken hoor, vooral in een iets kleinere auto waarbij de motorruimte goed gevuld is en niet als klankkast dient, genre BMW 3 of Audi A5/A5.
BMW gaat onder de 1-Serie nog een model positioneren. En ja, dan moet er ook een naam verzonnen worden. De aanduiding 0-Serie klinkt om eerlijk te zijn niet echt aantrekkelijk. Nu maar hopen dat het daarbij blijft. -1-Serie kan helemaal niet. De nieuwe 0-Serie moet de concurrentie aan gaan met bijvoorbeeld de op stapel staande […]
Ach man, wat heeft de muziekinstallatie te maken met de muziek van je motor! Ja sry, het is zo niet bedoelt maar je mist wel de inhoud.
Zeg ik nu dat dat er iets mee te maken heeft
Mijn punt was: qua sound HEB JE GELIJK , maar qua gevoel, souplesse is de kloof echt wel kleiner aan het worden (4 cilinders met rond de 500Nm en power op elk toerental).
En die 3 cilinder Polo van hierboven klinkt even mooi/lelijk als een x25d imo
Zeg ik nu dat dat er iets mee te maken heeft
Mijn punt was: qua sound HEB JE GELIJK , maar qua gevoel, souplesse is de kloof echt wel kleiner aan het worden (4 cilinders met rond de 500Nm en power op elk toerental).
En die 3 cilinder Polo van hierboven klinkt even mooi/lelijk als een x25d imo
Ja vertel mij wat met mijn 123d maar een zescylinder diesel is toch een gevoel apart, qua sound, in dieselland welteverstaan,
Waarom, of snap jij ook niet dat sommige mensen niet snappen waar het over gaat?
Kom, 't is goed, ge zijt flink. Dit topic heet "BMW lovers" en niet "6-cilinder benzine of bij gebrek daaraan minstens 6-cilinder diesel BMW lovers".
Misschien moet je dat topic maar effe gauw aanmaken dan kan je daar je ei kwijt en kan de rest voort genieten van z'n BMW, ongeacht welk blok erin ligt.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Waarom, of snap jij ook niet dat sommige mensen niet snappen waar het over gaat?
Snap jij wel dat wij wel snappen dat anderen het snappen, maar dat wij niet snappen dat jij niet snapt dat anderen het snappen, ondanks zij weldegelijk iets snappen wat jij niet snapt. Begrijp je?
Snap jij wel dat wij wel snappen dat anderen het snappen, maar dat wij niet snappen dat jij niet snapt dat anderen het snappen, ondanks zij weldegelijk iets snappen wat jij niet snapt. Begrijp je?
Snap jij wel dat wij wel snappen dat anderen het snappen, maar dat wij niet snappen dat jij niet snapt dat anderen het snappen, ondanks zij weldegelijk iets snappen wat jij niet snapt. Begrijp je?
Dit is de oorsprong en heeft verder niks te maken met het wel of niet snappen. Dat maakt ieder voor zichzelf uit.
Heb ik mazzel dat ik, na mijn commentaar, met een BMW 123d rijd anders had ik helemaal gevierendeelt geweest door de niet snappers....
Comment