Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jawadde, knap maar 50000 euro voor een Drie en geeneens een leder interieur
Natuurlijk heeft die geen leder !
Het is de M sportspakket, met dus o.a. M-Technics body kit, velgen 18' en met alcanta sportzetels.
Dat is ook zo bij ons.
Leder is niet goed voor sport wagens, dus een sport versie zou er geen moeten hebben hé
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Onze 2008 BMW X5 werd standaard geleverd op runflat-banden. Nu moeten we andere banden leggen en zullen we waarschijnlijk kiezen voor gewone banden omwille van het verbeterde rijcomfort en de veel goedkopere prijs.
Nu zijn we wel aan het uitkijken naar een bandenreparatieset in geval van een lekke band.
Ik zie op de website van BMW dat ze dat aanbieden (redelijk prijzig), maar ik heb ook al van die spuitbussen gezien in autospeciaalzaken om in uw band te spuiten die dan weer zeer goedkoop zijn.
M'n vraag is nu wat is het beste alternatief eigenlijk voor zo'n geval?
Onze 2008 BMW X5 werd standaard geleverd op runflat-banden. Nu moeten we andere banden leggen en zullen we waarschijnlijk kiezen voor gewone banden omwille van het verbeterde rijcomfort en de veel goedkopere prijs.
Nu zijn we wel aan het uitkijken naar een bandenreparatieset in geval van een lekke band.
Ik zie op de website van BMW dat ze dat aanbieden (redelijk prijzig), maar ik heb ook al van die spuitbussen gezien in autospeciaalzaken om in uw band te spuiten die dan weer zeer goedkoop zijn.
M'n vraag is nu wat is het beste alternatief eigenlijk voor zo'n geval?
Alvast bedankt!
Ik ben ook van zin de runflats te vervangen door gewone banden als die versleten zijn. Ik ga mij dan waarschijnlijk ergens een tweedehands krik en stalen wiel zoeken en dat in de koffer smijten.
Even een vraag:
We zijn van plan een BMW 1 reeks te kopen, maar is dat wel verstandig met het nieuwe model in aantocht? We krijgen ongeveer 20% korting alles bij elkaar. De wagen zou als 2de wagen gebruikt worden.
Voor meer info, dit topic: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49924
Tja, daar vraag je wat. Is het dringend nodig? Zoniet, geheid wachten want de nieuwe 1 is, volgens de robotfoto's, echt mooier en volgens de specs een stuk ruimer, iets wat het huidige model echt te kort komt.
Geen gemakkelijke beslissing, lijkt mij zo.
Tja, daar vraag je wat. Is het dringend nodig? Zoniet, geheid wachten want de nieuwe 1 is, volgens de robotfoto's, echt mooier en volgens de specs een stuk ruimer, iets wat het huidige model echt te kort komt.
Geen gemakkelijke beslissing, lijkt mij zo.
Wel ja, de huidige één komt makkelijk op €34000 (uitgerust zoals wij hem willen), wat heel veel is voor een auto die amper 6000km per jaar doet, maar met het salon en korting van de garage komt dat op ongeveer €27000 en daar kunnen we dan nog is €1000 overnamepremie + overname huidige auto (we hopen op €1500-€2000) aan aftrekken. BMW kennende zal het volgende model duurder worden en de kans dat die onder de €30000 gaat zitten met kortingen aan af is gewoonweg klein. Maar een nieuwe auto kopen en weten dat er binnen een klein jaar een vervanger gaat zijn is ook een domper.
Er moet zeker een nieuwe auto zijn tegen december 2011 want dan moet de huidige naar de keuring en die gaat gegarandeerd afgekeurd zijn want ze moesten de ophanging bij de vorige keuring al 2x controleren, een serieus twijfelgevalleke. Dus is het nu de moment om een auto te kopen met de kortingen die ze nu geven.
Dilemma...
Comment