Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn E92 320d (163pk) vind ik persoonlijk wat "te weinig", bevalt mij maar half.
Er is genoeg koppel en pk onderaan om goed uit de startingblock te raken bij het optrekken, zeker met mijn automaat, maar dat is niet echt belangrijk bij het rijden...
'wie heeft de snelste bij de rode lichten' is goed voor mensen met de 'kleine pimmel' komplex
Vanaf 100km/h heeft hij wel wat te weinig kracht om rap vooruit te gaan, zelf met de kickdown
Ik zal wel moeten iets doen om dit te verbeteren
Chipje en al die worries zijn weg. 2.0d177 met chip heeft echt niks te kort qua kracht, ook niet aan hogere snelheden.
Men spreek hier over een 316i niet over een 316d !!
Een diesel kan men GEMAKKELIJK chiptunen om meer pk uit te halen dankzij het turbo, dat is absoluut niet het geval ben een atmosferisch benzine.
De 316i is niet alleen maar electronisch af-getuned maar heeft ook oa andere injectoren.
Het is niet zo simpel om er zo maar de pk uit een echte 2.0 uit te halen.
Dit is een urban legend die gespreid wordt door mensen die er niets van kennen.
Er heeft ook niemand gezegd dat er op een eenvoudige manier evenveel vermogen uit te puren is als bij een 120i hé. Wel dat het blok wat potentieel heeft.
Voila, dat bedoel ik
Dat van die 316d was maar een voorbeeld he
Ja gaat soms snel.
Maar het is de reactie van Jeroen_M5 die ik nog steeds niet doorheb..320?..ICM?? Tja, kan er echt niks van maken naargelang mijn opmerking over leeftijd en peekaas...
Ja gaat soms snel.
Maar het is de reactie van Jeroen_M5 die ik nog steeds niet doorheb..320?..ICM?? Tja, kan er echt niks van maken naargelang mijn opmerking over leeftijd en peekaas...
Leeftijd? heeft daar niks mee te maken, zolang dat je jezelf maar niet oud vindt.
Nee nee, heb daar nu geen probleem mee.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Power "went" inderdaad wel wat, maar soms schrik ik nog wel eens hoe vlot m'n auto is (en die is verre van snel, 130pk) en ik ben ook meer en meer van mening dat een heel snelle auto niet nodig is, ik kom overal vlot met die 130 in een grote Volvo
Wegligging en het karakter van de motor vind ik belangrijker dan hoe snel hij is, met een berg power ben je hier toch niks en geen uitdagingen meer aan de lichten is ook maar zielig
Mwa, ik bekijk het anders, hoe meer ik in mijn stoel wordt gedrukt hoe meer adrenaline naar mijn hoofd gaat.
En ik geniet er elke keer van ook al zijn er die gewenningsverschijnselen.
Is ook één van de redenen dat ik voor een potente diesel heb gekozen. Je hoeft niet door te sleuren om de accelaratie te voelen, het koppel zrgt daar wel voor.
Inderdaad, gewoon in het verkeer rijdt dat echt aangenaam, vereiste is wel dat hij ook in hogere toeren mooi blijft trekken, anders is er ook niet veel aan.
Comment