Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Monteren jullie zelf de winterbanden op jullie Bimmers? Zo ja, waar halen jullie de sleutel voor de antidiefstalmoer? Ik dacht dat die wel ergens in mijn Bimmer zou liggen, maar niet dus. En aangezien er in de handleiding wordt aangeraden de wielen te laten monteren door een dealer of een erkende bandencentrale, veronderstel ik dat die effectief nergens in mijn voiture te vinden zal zijn.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Monteren jullie zelf de winterbanden op jullie Bimmers? Zo ja, waar halen jullie de sleutel voor de antidiefstalmoer? Ik dacht dat die wel ergens in mijn Bimmer zou liggen, maar niet dus. En aangezien er in de handleiding wordt aangeraden de wielen te laten monteren door een dealer of een erkende bandencentrale, veronderstel ik dat die effectief nergens in mijn voiture te vinden zal zijn.
      Normaal moet die in uw auto zitten. Bij het sleepoog ergens.

Comment

• Zit er geen zwarte etui bij het reservewiel met een schroevendraaier en je sleutel voor je veiligheidsbout?

Verder heb je nodig:

- deftige krik
        - dop 17
        - momentsleutel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Normaal moet die in uw auto zitten. Bij het sleepoog ergens.
          Ik zal nog eens moeten zien.

Zijn er nog zaken waar ik op moet letten? De bandenspanningscontrole zal moeten gereset worden, zag ik in de handleiding. Zijn er nog aandachtspunten? Eventueel naar de montage zelf toe.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Zit er geen zwarte etui bij het reservewiel met een schroevendraaier en je sleutel voor je veiligheidsbout?

Verder heb je nodig:

- deftige krik
            - dop 17
            - momentsleutel
            Bij runflat zit niks

Comment

Ik zal nog eens moeten zien.

Zijn er nog zaken waar ik op moet letten? De bandenspanningscontrole zal moeten gereset worden, zag ik in de handleiding. Zijn er nog aandachtspunten? Eventueel naar de montage zelf toe.
              Nee, gewoon zien dat je auto stabiel opgekrikt wordt.

Comment

Zit er geen zwarte etui bij het reservewiel met een schroevendraaier en je sleutel voor je veiligheidsbout?

Verder heb je nodig:

- deftige krik
                - dop 17
                - momentsleutel
                Een momentsleutel heb ik niet.
                Mijn vader heeft een krik voor zijn Benz, en het contactpunt voor de wagen is hetzelfde. Past dus in de openingen onder de Einser.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Geen sleutel voor de antidiefstalmoer in het zakje in de koffer. Wel een sleepoog en een kruisschroevendraaier.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Ge hebt ook nog een M-lovers topic mannen.

Comment

Geen sleutel voor de antidiefstalmoer in het zakje in de koffer. Wel een sleepoog en een kruisschroevendraaier.
                            Daar kan je ook iemand mee doden

Comment

? Zo ja, waar halen jullie de sleutel voor de antidiefstalmoer?

Hier zit dat in de koffer hoor ,

Comment

Bij runflat zit niks
                                Normaal gezien wel?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Geen sleutel voor de antidiefstalmoer in het zakje in de koffer. Wel een sleepoog en een kruisschroevendraaier.
                                Hier ook, tenzij Beta geen runflats heeft?

Al eens gekeken in het handschoenkastje en bij het onderhoudsboekje, beta?

Comment

Normaal gezien wel?
                                  Ja, een schroevendraaierke, een sleepoog en een antidiefstalbout, da's al.
                                  Maar een reservewiel heb ik niet hoor.

Comment

• Antidiefstalmoer kan ook zitten in de uitsparing voor het noodreservewieltje.

Comment

Ja, een schroevendraaierke, een sleepoog en een antidiefstalbout, da's al.
                                      Maar een reservewiel heb ik niet hoor.
                                      Ok, je hebt het over dat reservewiel, ik dacht dat je het had over die etui.

Comment

Normaal gezien wel?

Hier ook, tenzij Beta geen runflats heeft?

Al eens gekeken in het handschoenkastje en bij het onderhoudsboekje, beta?
                                        Op 17"-wielen altijd runflatbanden. Dat staat ook effectief op de banden zelf.
                                        Heb je alleen i.c.m. runflatbanden een antiediefstalbout?

In het handschoenkastje ligt die niet.

Ik ga morgen (als ik meer licht heb, want de wagen staat met zijn kont dicht bij de poort) eens zien of die sleutel nergens tussen gevallen is. Mss ligt hij onder mijn gedemonteerde trekhaak of ergens bij de batterij.
                                        Ik herinner mij nl. dat ik dat zakje los maakte, toen ik de trekhaak eens nodig had.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Op 17"-wielen altijd runflatbanden. Dat staat ook effectief op de banden zelf.
                                          Heb je alleen i.c.m. runflatbanden een antiediefstalbout?

In het handschoenkastje ligt die niet.

Ik ga morgen (als ik meer licht heb, want de wagen staat met zijn kont dicht bij de poort) eens zien of die sleutel nergens tussen gevallen is. Mss ligt hij onder mijn gedemonteerde trekhaak of ergens bij de batterij.
                                          Ik herinner mij nl. dat ik dat zakje los maakte, toen ik de trekhaak eens nodig had.
                                          In de plaats waarin het zwart zakje ligt is een uitsparing met het antidiefstalhulpstuk. Zo is het toch bij een préfacelift

Comment

Working...
                                          X