Monteren jullie zelf de winterbanden op jullie Bimmers? Zo ja, waar halen jullie de sleutel voor de antidiefstalmoer? Ik dacht dat die wel ergens in mijn Bimmer zou liggen, maar niet dus. En aangezien er in de handleiding wordt aangeraden de wielen te laten monteren door een dealer of een erkende bandencentrale, veronderstel ik dat die effectief nergens in mijn voiture te vinden zal zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMonteren jullie zelf de winterbanden op jullie Bimmers? Zo ja, waar halen jullie de sleutel voor de antidiefstalmoer? Ik dacht dat die wel ergens in mijn Bimmer zou liggen, maar niet dus. En aangezien er in de handleiding wordt aangeraden de wielen te laten monteren door een dealer of een erkende bandencentrale, veronderstel ik dat die effectief nergens in mijn voiture te vinden zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNormaal moet die in uw auto zitten. Bij het sleepoog ergens.
Zijn er nog zaken waar ik op moet letten? De bandenspanningscontrole zal moeten gereset worden, zag ik in de handleiding. Zijn er nog aandachtspunten? Eventueel naar de montage zelf toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZit er geen zwarte etui bij het reservewiel met een schroevendraaier en je sleutel voor je veiligheidsbout?
Verder heb je nodig:
- deftige krik
- dop 17
- momentsleutel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk zal nog eens moeten zien.
Zijn er nog zaken waar ik op moet letten? De bandenspanningscontrole zal moeten gereset worden, zag ik in de handleiding. Zijn er nog aandachtspunten? Eventueel naar de montage zelf toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZit er geen zwarte etui bij het reservewiel met een schroevendraaier en je sleutel voor je veiligheidsbout?
Verder heb je nodig:
- deftige krik
- dop 17
- momentsleutel
Mijn vader heeft een krik voor zijn Benz, en het contactpunt voor de wagen is hetzelfde. Past dus in de openingen onder de Einser.
Comment
-
-
-
Geen sleutel voor de antidiefstalmoer in het zakje in de koffer. Wel een sleepoog en een kruisschroevendraaier.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGeen sleutel voor de antidiefstalmoer in het zakje in de koffer. Wel een sleepoog en een kruisschroevendraaier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten? Zo ja, waar halen jullie de sleutel voor de antidiefstalmoer?
Hier zit dat in de koffer hoor ,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBij runflat zit niks
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGeen sleutel voor de antidiefstalmoer in het zakje in de koffer. Wel een sleepoog en een kruisschroevendraaier.
Al eens gekeken in het handschoenkastje en bij het onderhoudsboekje, beta?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNormaal gezien wel?
Maar een reservewiel heb ik niet hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa, een schroevendraaierke, een sleepoog en een antidiefstalbout, da's al.
Maar een reservewiel heb ik niet hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNormaal gezien wel?
Hier ook, tenzij Beta geen runflats heeft?
Al eens gekeken in het handschoenkastje en bij het onderhoudsboekje, beta?
Heb je alleen i.c.m. runflatbanden een antiediefstalbout?
In het handschoenkastje ligt die niet.
Ik ga morgen (als ik meer licht heb, want de wagen staat met zijn kont dicht bij de poort) eens zien of die sleutel nergens tussen gevallen is. Mss ligt hij onder mijn gedemonteerde trekhaak of ergens bij de batterij.
Ik herinner mij nl. dat ik dat zakje los maakte, toen ik de trekhaak eens nodig had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOp 17"-wielen altijd runflatbanden. Dat staat ook effectief op de banden zelf.
Heb je alleen i.c.m. runflatbanden een antiediefstalbout?
In het handschoenkastje ligt die niet.
Ik ga morgen (als ik meer licht heb, want de wagen staat met zijn kont dicht bij de poort) eens zien of die sleutel nergens tussen gevallen is. Mss ligt hij onder mijn gedemonteerde trekhaak of ergens bij de batterij.
Ik herinner mij nl. dat ik dat zakje los maakte, toen ik de trekhaak eens nodig had.
Comment
Comment