Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah oké, ik heb het eens nagevraagd: LPG-systeem (met verdamper) begint vanaf 1500 euro en voor een LPI-systeem (vb: het gekende VIALLE) betaal je rond de 3000 euro. Als de benzine wagen +-10l verbuikt, verbruik je met het LPG-systeem +-14l en met het LPI-systeem +- 11l.
Ik rijd nu in een e39 520d van 2000 en wou miss switchen naar een e39 523i op LPG, voor het comfort en gevoel van die 6 cilinder. Maar dat zou veel te duur uitkomen. We blijven dus bij de 520d. Ondanks de 4 cilinder een heel goede wagen.
Ja en? Ondanks zijn 8traps versnellingsbak valt dat toch mee? Als ik hier met de Mazda met 5-vesnellingsbak rij kan ik ook niet verder dan 110 in 3de hoor.
Ja en? Ondanks zijn 8traps versnellingsbak valt dat toch mee? Als ik hier met de Mazda met 5-vesnellingsbak rij kan ik ook niet verder dan 110 in 3de hoor.
Mja, maar ik vind het toch vroeg... Scheelt dan toch een paar tienden in acceleratietijd niet?
Die Z4 van jullie schakelt dan nog maar pas naar derde neem ik aan.
Comment