Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
    Enkel deze nog. http://www.autoforum.be/showthread.php?t=25083

De rest is verwijderd.
    Dat is toch zeer jammer, alsook al de foto's die hiermee definitief verdwijnen. De BMW lover topic is toch een icoon opzich.

Is er geen mogelijkheid om deze populairste topic te laten archiveren?

Comment

Mayonaise zen kar verdient hier zeker een vast ook een plaatsje

e30

De prachtige rijstijl die we gewoon zijn van hem

2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Schakelt pas aan 130-135 naar 4de. Daarmee dat ik het vroeg vond dat de 530d al aan 105 naar 4de schakelt...

Serieus? Alright, wist ik niet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
          Mayonaise zen kar verdient hier zeker een vast ook een plaatsje

e30
          De prachtige rijstijl die we gewoon zijn van hem
          Heb jij Mayonaise ooit irl zien rijden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
            Heb jij Mayonaise ooit irl zien rijden?
            Nee maar ik heb al genoeg van zijn filmpjes genoten
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

Merci Ambi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Dat is toch zeer jammer, alsook al de foto's die hiermee definitief verdwijnen. De BMW lover topic is toch een icoon opzich.

Is er geen mogelijkheid om deze populairste topic te laten archiveren?
                ?????

Comment

Hoeveel zou een E60 535d 2005 met sportpakket en de hele resem opties, volledig onderhoudsboek bij bmw en 180.000km nog mogen kosten? Koetswerk en interieur in bijna nieuwstaat, enkel de voorbumper zou eens moeten herspoten worden.
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

Post die bliksem/onweer foto nog eens ( complete zot )

Comment

Even een vraagje voor de kenners.

Als je Comfort Access bestelt in de laatste nieuwe BMW's, hoeveel verschillende sleutels krijg je dan? Volgens de website kan je bij Comfort Access 11 verschillende instellingen opslaan op de sleutel, maar ik zou graag weten hoeveel mensen hiervan kunnen profiteren.
                      Zijn er trouwens visuele verschillen aan de sleutels? Ik dacht mij te herinneren dat je vroeger bij Key Memory een rode en een blauwe sleutel had. Hoe zit dat vandaag?

Edith heeft het voor mij gevonden:
                      Key memory is programmed for two keys and can be expanded to up to four drivers. Each driver is automatically recognized by his or her key.

Dan had ik nog graag geweten of de sleutels nu nog steeds een verschillende kleur hebben.
                      Last edited by ; 03/05/2010, 18:35.

Comment

hebben die optie op zowel de 3 als de MINI, met 2 sleutels

slaat alle info op zoals radiopost, airco setting, iDrive, memory settings voor stoel, enzovoort

één van de beste opties imo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                          ?????
                          Rechtermuisklik "afbeelding opslaan als"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            hebben die optie op zowel de 3 als de MINI, met 2 sleutels

slaat alle info op zoals radiopost, airco setting, iDrive, memory settings voor stoel, enzovoort

één van de beste opties imo
                            Is dat niet standaard?

Hier hebben we dat iig ook op alle auto's. Bij de MINI wel de optie 2de sleutel met afstandsbediening (kan er mss mee te maken hebben).

Comment

Is dat niet standaard?

Hier hebben we dat iig ook op alle auto's. Bij de MINI wel de optie 2de sleutel met afstandsbediening (kan er mss mee te maken hebben).
                              dat kan ook

iig de sleutel onthoudt zo'n zaken

Comment

Is dat niet standaard?

Onthoudt enkel spiegels en zetels dacht ik?

Hoe doet 'ie dat bij die airco? Dat is in een 3-serie toch met draaiknoppen ipv digitaal?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Onthoudt enkel spiegels en zetels dacht ik?

Hoe doet 'ie dat bij die airco? Dat is in een 3-serie toch met draaiknoppen ipv digitaal?
                                  Goh, met de iDrive kan je dacht ik ook de airco regelen maar nog nooit hebben we dat gebruikt.

Ik weet iig dat de sleutel in de 3 de bestuurderszetel, zijspiegels, radio onthoudt.

Comment

Schakelt pas aan 130-135 naar 4de. Daarmee dat ik het vroeg vond dat de 530d al aan 105 naar 4de schakelt...

Ja zo'n diesel heeft natuurlijk wel 't koppel zwaar in z'n voordeel. Naft moet z'n toeren kunnen maken.
                                    Idem hier met mijn 740d. Die heeft ook nog de 'oude' zesbak en schakelt pas aan 135 naar 4de. Bij onze E93 M3 is dat aan 150 km/uur.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

BMW blijft toch bij uitstek het merk voor de autoliefhebber!
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Foto van onze E91:

Last edited by iricky; 04/05/2010, 00:34.
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Nog:

Last edited by iricky; 04/05/2010, 00:52.
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X