Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
    Kennis verkoopt z'n auto, wat is een faire prijs ?

BMW 728i
    -1996
    -153.000 km
    - 1e eigenaar
    - kleur: groen
    -Uitstekende staat / dealer onderhouden
    –pas gekeurd zonder opmerkingen

Int :leder-boordcomputer-airco –ingebouwde GSM-radio
    Nieuwe banden
    Als hij werkelijk deze kmstand heeft en werkelijk de 1ste eigenaar is dan is dat echt moeilijk om er een prijs op te zetten.

Normaal voor diene leeftijd zou ik zeggen 2.500€ tot 4.500€ Maar moest ik de 1ste eigenaar zijn, ik zou hem dan nooit voor diene prijs kunnen wegdoen.

Comment

Onze E90 335i staat momenteel bij bmw voor het vervangen van de injectoren.
      Dat voor een wagen van 1.5 jaar oud met 20.000km, goed bezig denk ik dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
        lees je wel vaker

hier nog geen enkel probleem, na een kleine 25.000 km (waarvan 10.000 km in ons bezit, 2 jaar oud)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
          Wat ondervond je? Slecht starten, slecht stationair draaien?

Comment

Dit is gewoon

http://www.m5board.com/vbulletin/e63-bmw-m6-forum-bmw-m6-convertible-m6board-com/156232-must-see-short-film-m6-enthusiasts.html BMW M6 with RPI exhaust in Ca...

Comment

Soms eens een paar seconden haperen bij het starten inderdaad, maar met een zeer lage frequentie, 5 op 100 ofzo.

Verder weinig last van ondervonden, wel soms een waarschuwingslamp motor, dan telkens laten uitlezen, is dan eens een week binnengeweest voor een sensor in de uitlaat en iets ivm de kabelboom te vervangen maar dat was dus compleet zonder resultaat. Nu onlangs weer die motorlamp en tijdelijk verlies vermogen. Blijkt een lekkende injector te zijn.
              Zullen zien of het nu opgelost is, maar m'n vader begint het serieus op de zenuwen te krijgen, dat is een feit

Lijkt me nog een vrij kostelijk grapje te zijn als dit buiten garantie zou opduiken?

Comment

eerste 335i's hadden ook problemen met de benzinepomp... mss niet onhandig om te weten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                  Als hij werkelijk deze kmstand heeft en werkelijk de 1ste eigenaar is dan is dat echt moeilijk om er een prijs op te zetten.

Normaal voor diene leeftijd zou ik zeggen 2.500€ tot 4.500€ Maar moest ik de 1ste eigenaar zijn, ik zou hem dan nooit voor diene prijs kunnen wegdoen.
                  Ja, echte km's, en eerste eigenaar. Onderhoud gedaan door officiële BMW Dealer,
                  Hij vraagt er 7500 euro voor, wat natuurlijk veel te veel is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                    Weet er iemand welke uitvoering (speciale reeks) dit is?
                    Het is een 316i.

Ik denk géén speciale reeks. Lijkt me een totally basic uni zwarte E30 Mk.II 316i te zijn, met de (standaard) zwart plastic bumpers en spiegelkappen, wieldoppen, enz. Ik zie geen enkele optie, as far as I can see : geen mistlichten, geen schuifdak, geen hoofdsteunen achteraan, geen ... ow wacht, jawel : de antenne, die is niet standaard. En uiteraard de striping die erop plakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik denk géén speciale reeks. Lijkt me een totally basic uni zwarte E30 Mk.II 316i te zijn, met de (standaard) zwart plastic bumpers en spiegelkappen, wieldoppen, enz. Ik zie geen enkele optie, as far as I can see : geen mistlichten, geen schuifdak, geen hoofdsteunen achteraan, geen ... ow wacht, jawel : de antenne, die is niet standaard. En uiteraard de striping die erop plakt.
                      Ik zie wel leder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        knap gefilmd

Comment

Gisteren nog eens met een e36 m3 3.2 gereden, ik ben zwaar Audi fan maar als je daar eens mee gereden hebt, zo veel rijplezier niet te doen Ik betwijfel ofdat een audi met hetzelfde vermogen zo veel rijplezier kan brengen...

Al hou ik zo hard van dat zakelijk/sportieve imago dat audi heeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                            Ik zie wel leder.
                            Op de zetel of leid je 't af uit de deurpanelen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                              Kennis verkoopt z'n auto, wat is een faire prijs ?

BMW 728i
                              -1996
                              -153.000 km
                              - 1e eigenaar
                              - kleur: groen
                              -Uitstekende staat / dealer onderhouden
                              –pas gekeurd zonder opmerkingen

Int :leder-boordcomputer-airco –ingebouwde GSM-radio
                              Nieuwe banden
                              Toevallig geen foto's van de wagen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                Ik zie wel leder.
                                De deurpanelen zijn in skai. Dat was zo standaard bij de 4-cylinders. Bij de 6-cylinders had je ook stof in de deuren als je stoffen zetels had.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Veredelde camionette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Veredelde camionette

Zie ik het juist dat die rechtse uitlaat verder achter de bumper uitkomt dan de linkse?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Zie ik het juist dat die rechtse uitlaat verder achter de bumper uitkomt dan de linkse?
                                      optisch bedrog denk ik.. ik weet wel dat de uitlaten ferm kunnen uitzetten als ze heet staan.

klank is wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        optisch bedrog denk ik..
                                        Dat kan ook natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Veredelde camionette

Mijn kelk heb ik van voor gestoken

Comment

Working...
                                          X