Tuning...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenIs Bmw nu eigenlijk bezig met een sportwagen te bouwen a la genre R8 of heb ik dat van horen zeggen?
Zou wel niet echt een "R8" worden, eerder iets dat nog meer puur is. Lichter. (?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNaar 't schijnt wel. Maar dat wordt al een jaar of 5 gefluisterd. Op den duur ga je toch twijfelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin apen en ik veronderstel in de rest van wereld ook zien we alsmaar affiches van oldtimer bmw's
prachtig
isetta en 507
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenIs Bmw nu eigenlijk bezig met een sportwagen te bouwen a la genre R8 of heb ik dat van horen zeggen?Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNaar 't schijnt wel. Maar dat wordt al een jaar of 5 gefluisterd. Op den duur ga je toch twijfelen...
Zou wel niet echt een "R8" worden, eerder iets dat nog meer puur is. Lichter. (?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenWelke voelt het krachtigst aan, een E60 530d of 535d? Heb het gevoel dat een 530d krachtiger zal aanvoelen door het turbogat, zeker als die nog eens gechipt wordt.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenKnappe kleur !
Velgen vind ik persoonlijk niet passen2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Ik ben vandaag met mijn iS naar de keuring geweest en alles is goed behalve dat het chassis nr. van mijn gelijkvormigheidsattest niet overeenkomt met de rest van de papieren Dit valt hen op na 17 jaar??? De auto is in de tijd ingevoerd geweest uit Duitsland. Ga ik nu best naar de garage vanwaar mijn ouders hem in de tijd gekocht hebben om dit in orde te laten maken?
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
De moeite om eens te posten hier dacht ik, mijn broers nieuwe machine!
Gedurfde kleuren combo vind ik, eens wat anders dan het zwart dat ie anders kiest.
Comment
Comment