Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tuning...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Speciaal kleur

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Is Bmw nu eigenlijk bezig met een sportwagen te bouwen a la genre R8 of heb ik dat van horen zeggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
          Olivin
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
            Is Bmw nu eigenlijk bezig met een sportwagen te bouwen a la genre R8 of heb ik dat van horen zeggen?
            Naar 't schijnt wel. Maar dat wordt al een jaar of 5 gefluisterd. Op den duur ga je toch twijfelen...

Zou wel niet echt een "R8" worden, eerder iets dat nog meer puur is. Lichter. (?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Naar 't schijnt wel. Maar dat wordt al een jaar of 5 gefluisterd. Op den duur ga je toch twijfelen...
              Dat ze er maar snel werk van maken!

Comment

• in apen en ik veronderstel in de rest van wereld ook zien we alsmaar affiches van oldtimer bmw's
                prachtig

isetta en 507

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  in apen en ik veronderstel in de rest van wereld ook zien we alsmaar affiches van oldtimer bmw's
                  prachtig

isetta en 507
                  De BMW 507 had ik al gezien. Ik vind het ook knap, en het is eens iets anders van reclame hé.

Comment

• Welke voelt het krachtigst aan, een E60 530d of 535d? Heb het gevoel dat een 530d krachtiger zal aanvoelen door het turbogat, zeker als die nog eens gechipt wordt.
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                      Is Bmw nu eigenlijk bezig met een sportwagen te bouwen a la genre R8 of heb ik dat van horen zeggen?
                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Zou wel niet echt een "R8" worden, eerder iets dat nog meer puur is. Lichter. (?)
                      Ik hoor hier ook bevestigende berichten van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                        Welke voelt het krachtigst aan, een E60 530d of 535d? Heb het gevoel dat een 530d krachtiger zal aanvoelen door het turbogat, zeker als die nog eens gechipt wordt.
                        Het karakter tussen beide motorisaties is inderdaad anders. In absolute cijfers zal de 535d sneller zijn. Logisch ook, want deze heeft meer vermogen. Bij de 535d is alles een stuk lineairder. De kracht is er veel eerder door de kleinere turbo en het verloop van het vermogen is geleidelijker. De 535d trekt wel vlotter door tot in de hogere toeren en blijft dus vlot doorgaan tot tegen de begrenzer. De 530d heeft eerder het on/of gevoel. Als je vanuit de laagste toeren gas geeft heb je inderdaad even een turbogat. Als dan de turbo begint te werken krijg je een brutale schop in de rug. Bij mijn 530d (211pk, pre-facelift) was het beste van het vermogen geweest bij 4000 toeren. Je voelt dat een 535d vanaf 3000 toeren echt wel sneller wordt en blijft doorgaan. Een 530d is een echte diesel, terwijl een 535d met die 2 turbo's een beetje het karakter krijgt van een benzine.
                        OO 00 OO

Comment

• De moeite om eens te posten hier dacht ik, mijn broers nieuwe machine!
                          Gedurfde kleuren combo vind ik, eens wat anders dan het zwart dat ie anders kiest.

Comment

• Knappe kleur !
                            Velgen vind ik persoonlijk niet passen

Comment

• ik vind vooral de plaat vulgair

Comment

• gedurfd, maar helemaal mijn ding niet.. velgen, kleur, .. 't klopt ergens niet

maar dat is mijn persoonlijke smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                  Knappe kleur !
                                  Velgen vind ik persoonlijk niet passen
                                  idem... staan er totaal niet onder.
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Precies photoshop die velgen, zeker niet mis maar er bestaan knappere velgen dan deze.

Comment

• Ik ben vandaag met mijn iS naar de keuring geweest en alles is goed behalve dat het chassis nr. van mijn gelijkvormigheidsattest niet overeenkomt met de rest van de papieren Dit valt hen op na 17 jaar??? De auto is in de tijd ingevoerd geweest uit Duitsland. Ga ik nu best naar de garage vanwaar mijn ouders hem in de tijd gekocht hebben om dit in orde te laten maken?

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten

De moeite om eens te posten hier dacht ik, mijn broers nieuwe machine!
                                        Gedurfde kleuren combo vind ik, eens wat anders dan het zwart dat ie anders kiest.
                                        Oei nee!

Comment

• Mooie Z4, ik zou wel andere velgen genomen hebben.
                                          Maar dat is nu mijn smaak ;D

Comment

Working...
                                          X