ik vind hem beestig, zelfs die velgen, enkel de plaat vind ik wat raar :p
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichtenik vind hem beestig, zelfs die velgen, enkel de plaat vind ik wat raar :p
Heeft ook nog IAM-007, met een hele ander betekenis..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenIk ben vandaag met mijn iS naar de keuring geweest en alles is goed behalve dat het chassis nr. van mijn gelijkvormigheidsattest niet overeenkomt met de rest van de papieren Dit valt hen op na 17 jaar??? De auto is in de tijd ingevoerd geweest uit Duitsland. Ga ik nu best naar de garage vanwaar mijn ouders hem in de tijd gekocht hebben om dit in orde te laten maken?
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenChrome line is standaard geloof ik. Voor Shadow line moet je bijbetalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDus als ik een 118d bestel, heeft die chroom aan de ruiten? Ik geloof daar eigenlijk niet veel van. Lijkt te mooi om waar te zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenWeet er iemand hoe ik Chrome line op een BMW 1 krijg? Is dat een optie ( ik zie ze toch nie op de config ). Ofja die chromé aan de ruiten
De optie kost tegenwoordig 185,- Euro.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenIk meen me te herinneren dat hier iemand van het forum een niet OEM uitlaatlijn onder zijn 118d had gestoken.
Iemand een idee wie dat was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenIk ben vandaag met mijn iS naar de keuring geweest en alles is goed behalve dat het chassis nr. van mijn gelijkvormigheidsattest niet overeenkomt met de rest van de papieren Dit valt hen op na 17 jaar??? De auto is in de tijd ingevoerd geweest uit Duitsland. Ga ik nu best naar de garage vanwaar mijn ouders hem in de tijd gekocht hebben om dit in orde te laten maken?
grtz
Als het chassisnummer op je roze formulier of keuringsbewijs niet juist staan is dat geen zaak voor een garage hé....die kunnen daar toch niks aan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenKameraad van me heeft een niet OEM dubbele uitlaat onder z'n 118d LSE. Wat moet je erover weten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenIk heb het over een hele uitlaatlijn. Wat het resultaat daarvan is op een diesel.
en iets betere gasrespons.. maar een mooie sound ga je er nooit uit krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenvorige week zijn de zijruiten (aan de passagierskant) van zowel mijn vader als moeder ingeslaan. Ze zijn in de wagens gekropen en het alarm is NIET afgegaan. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?? Het was een 3 coupé e92 en een 7 e65 reeks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenIk heb het over een hele uitlaatlijn. Wat het resultaat daarvan is op een diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhoogstens een wat donkerder en feller geblaas
en iets betere gasrespons.. maar een mooie sound ga je er nooit uit krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWat bedoel je met 'de rest van de papieren'? Als't chassisnr van de auto 't zelfde is dan op het gelijkvormigheidsattest dan is't toch in orde?
Als het chassisnummer op je roze formulier of keuringsbewijs niet juist staan is dat geen zaak voor een garage hé....die kunnen daar toch niks aan doen
Comment
Comment