Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind hem beestig, zelfs die velgen, enkel de plaat vind ik wat raar :p

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
        ik vind hem beestig, zelfs die velgen, enkel de plaat vind ik wat raar :p
        Zit een hele filosofie achter...daar moet je echter filosoof of psycholoog voor zijn

Heeft ook nog IAM-007, met een hele ander betekenis..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          Ik ben vandaag met mijn iS naar de keuring geweest en alles is goed behalve dat het chassis nr. van mijn gelijkvormigheidsattest niet overeenkomt met de rest van de papieren Dit valt hen op na 17 jaar??? De auto is in de tijd ingevoerd geweest uit Duitsland. Ga ik nu best naar de garage vanwaar mijn ouders hem in de tijd gekocht hebben om dit in orde te laten maken?

grtz
          bumppp

Comment

• Weet er iemand hoe ik Chrome line op een BMW 1 krijg? Is dat een optie ( ik zie ze toch nie op de config ). Ofja die chromé aan de ruiten
            Last edited by ; 13/05/2010, 13:36.

Comment

• Chrome line is standaard geloof ik. Voor Shadow line moet je bijbetalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Chrome line is standaard geloof ik. Voor Shadow line moet je bijbetalen.
                Dus als ik een 118d bestel, heeft die chroom aan de ruiten? Ik geloof daar eigenlijk niet veel van. Lijkt te mooi om waar te zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Dus als ik een 118d bestel, heeft die chroom aan de ruiten? Ik geloof daar eigenlijk niet veel van. Lijkt te mooi om waar te zijn..
                  Configureer er eens eentje, dan zie je onmiddellijk of het standaard is.

Comment

• Ik heb net eens gekeken. Hetgeen ik zei geldt enkel voor 123d of hoger, behalve bij de Hatch (5d) want die heeft dat nooit standaard. Vreemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Weet er iemand hoe ik Chrome line op een BMW 1 krijg? Is dat een optie ( ik zie ze toch nie op de config ). Ofja die chromé aan de ruiten
                      Chrome line is een extra optie en niet verkrijgbaar op de 5-deurs.

De optie kost tegenwoordig 185,- Euro.
                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ik meen me te herinneren dat hier iemand van het forum een niet OEM uitlaatlijn onder zijn 118d had gestoken.
                        Iemand een idee wie dat was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                          Ik meen me te herinneren dat hier iemand van het forum een niet OEM uitlaatlijn onder zijn 118d had gestoken.
                          Iemand een idee wie dat was?
                          Kameraad van me heeft een niet OEM dubbele uitlaat onder z'n 118d LSE. Wat moet je erover weten?

Comment

• vorige week zijn de zijruiten (aan de passagierskant) van zowel mijn vader als moeder ingeslaan. Ze zijn in de wagens gekropen en het alarm is NIET afgegaan. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?? Het was een 3 coupé e92 en een 7 e65 reeks.

Comment

Ik ben vandaag met mijn iS naar de keuring geweest en alles is goed behalve dat het chassis nr. van mijn gelijkvormigheidsattest niet overeenkomt met de rest van de papieren Dit valt hen op na 17 jaar??? De auto is in de tijd ingevoerd geweest uit Duitsland. Ga ik nu best naar de garage vanwaar mijn ouders hem in de tijd gekocht hebben om dit in orde te laten maken?

grtz
                              Wat bedoel je met 'de rest van de papieren'? Als't chassisnr van de auto 't zelfde is dan op het gelijkvormigheidsattest dan is't toch in orde?

Als het chassisnummer op je roze formulier of keuringsbewijs niet juist staan is dat geen zaak voor een garage hé....die kunnen daar toch niks aan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Kameraad van me heeft een niet OEM dubbele uitlaat onder z'n 118d LSE. Wat moet je erover weten?
                                Ik heb het over een hele uitlaatlijn. Wat het resultaat daarvan is op een diesel.

Comment

Ik heb het over een hele uitlaatlijn. Wat het resultaat daarvan is op een diesel.
                                  hoogstens een wat donkerder en feller geblaas

en iets betere gasrespons.. maar een mooie sound ga je er nooit uit krijgen

Comment

vorige week zijn de zijruiten (aan de passagierskant) van zowel mijn vader als moeder ingeslaan. Ze zijn in de wagens gekropen en het alarm is NIET afgegaan. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?? Het was een 3 coupé e92 en een 7 e65 reeks.

Comment

Is een volledige lijn,zal eens aan hem vragen. Geluid ervan is wel zeer scherp bij volgas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        hoogstens een wat donkerder en feller geblaas

en iets betere gasrespons.. maar een mooie sound ga je er nooit uit krijgen
                                        Zelfs een redelijk raar geluid,alsof je ergens tegen schuurt of in aan het snijden bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          Wat bedoel je met 'de rest van de papieren'? Als't chassisnr van de auto 't zelfde is dan op het gelijkvormigheidsattest dan is't toch in orde?

Als het chassisnummer op je roze formulier of keuringsbewijs niet juist staan is dat geen zaak voor een garage hé....die kunnen daar toch niks aan doen
                                          enkel de papieren van het gelijkvormigheidsattest klopten niet. Dat gelijkvormigheidsattest was zo een witachtig klein papierke ^^

Comment

Working...
                                          X