Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat is één van mijn favoriete kleuren
op een 1-serie staat het ook héél mooi, alleen spijtig dat je het zo weinig ziet
Ik ga normaal toch een Le Mans blauwe bestellen, maar als ik dat bluewater met die grijze velgen zie...
Ik ga er toch nog eens over slapen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
Editon Sport in Bluewater metallic
Damn, ik ga nog beginnen twijfelen van kleur voor mijn bestelling te plaatsen.
Ik wil deze toch eens in het echt zien.
Die Edition Sport is wel een knap pakket.
Zowel kleur als velgen.
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat is één van mijn favoriete kleuren
op een 1-serie staat het ook héél mooi, alleen spijtig dat je het zo weinig ziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk weet een 1-Reeks hatch edition sport staan in bluewater met grijze 18 inchers, rij er soms voorbij, echt superknap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtente koop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenvéél liever een 130i
sneller, mooier, vinniger...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenJe ziet het inderdaad ontzettend weinig.
Ik ga normaal toch een Le Mans blauwe bestellen, maar als ik dat bluewater met die grijze velgen zie...
Ik ga er toch nog eens over slapen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten'k Heb een zwak voor de coupé en die bestaat niet in 130i.
Comment
-
Heb er nog van een Touring gevonden in Blue Water
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ar&tabNumber=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWat is er mis met een 135i?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenFiscaal is doe nog eens een pak zwaarder dan de 125i hé. Vandaar . Rationaliteit en dromen wat proberen verzoenen. Als ik ooit met een 6 in lijn naft kan rijden zal ik al zeeeeeeeeeeer content zijn .
jaarlijkse taks = gelijk
verzekering zal hoger zijn, alsook het verbruik (maar zal echt niet veel schelen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBIV = gelijk
jaarlijkse taks = gelijk
verzekering zal hoger zijn, alsook het verbruik (maar zal echt niet veel schelen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHeeft de 125i niet 211pk?
was vroeger een 2.5 N52 218 pk blok, nu een gedowntunede 3.0
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik denk het niet, altijd 218 pk
was vroeger een 2.5 N52 218 pk blok, nu een gedowntunede 3.0
Comment
Comment