Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er zullen niet zo veel van rondrijden met deze motorisatie.
edit: eerste keer dat ik er oplet, maar er staat een antenne op het kofferdeksel bij een 1 cabrio
Er zullen niet zo veel van rondrijden met deze motorisatie.
edit: eerste keer dat ik er oplet, maar er staat een antenne op het kofferdeksel bij een 1 cabrio
Audio-vraagje: heeft iemand specs van een Harman Kardon uit een E46 M3? Is dat eigenlijk Hifi, Hifi Pro of High End Audio? Of te vergelijken met één van deze drie?
BMW X5 was parked in Russia so that tram couldn't pass by. When BMW driver came to his car, tram passangers attacked him. But BMW driver seemed to be more sk...
Audio-vraagje: heeft iemand specs van een Harman Kardon uit een E46 M3? Is dat eigenlijk Hifi, Hifi Pro of High End Audio? Of te vergelijken met één van deze drie?
Ik heb in mijne E46 ook een Harman Kardon en ik denk dat het te vergelijken is met de Hifi pro.
Een stomme vraag misschien, maar waar zit het brandblusapparaat eigenlijk in een E60 ?
In 't beste geval, ergens in de koffer.
In 't slechte geval, nergens...
Daar is niet echt een goed plekje voor voorzien, "binnen handbereik voor de chauffeur"...
Die ring is de vervanger van het rempedaal, je moet daartegen duwen om te remmen. Dat dacht ik toch.
Close, maar die extra ring dient om gas te geven. die "pook" naast het stuur bedient de rem. Al enkele malen mee gereden op mijn werk,wel meestal in iets bescheidener auto's, heel rare ervaring.
In 't beste geval, ergens in de koffer.
In 't slechte geval, nergens...
Daar is niet echt een goed plekje voor voorzien, "binnen handbereik voor de chauffeur"...
Is wat ik al dacht daar ik niets vond in de koffer...
Comment