Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Haha bij Ekris BMW in Veenendaal hadden ze de Netto Deal Dagen, en als lokkertje hadden ze deze 2 auto's geregeld en 2 coureurs. Eerst kon je dan zelf een stukje rijden en daarna namen zij het over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
      135i

Dik! Paar dagen geleden nog achter gereden, hier in Deinze.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Kleur en velgen passen niet bij een M-pack vind ik.

Maar bon, ze mogen hem altijd zo afzetten met die motor!
      Heeft geen M (sport)pack. De 135i heeft standaard het "M aerodynamiek pakket" (enkel de bumpers, dus, wat samen met de sportzetels en de velgen en 't stuur enz. deel uitmaakt van het "M sportpack"), maar 't M Pack is een optie. Zie je aan de velgen, hier, die zijn niet combineerbaar met 't M pack.

Comment

• 10 keer zo dik als elke opgedirkte stoof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
          Ik zie hier constant die filmpjes opduiken. Ofwel met een M3 ofwel een 760Li, was er ergens een testdag ofzo in Nederland
          Als je graag een filmpje van een E36/316i OEM(ni verwacht eigenlijk, gezien waar het gefilmd werd ) wilt zien.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Prijs lijkt mij wat aan de hoge kant
            Zijn dit over het algemaan betrouwbare karren of kunnen ze een duur grapje worden zoals een 635 csi ?
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Kan je volgens mij evenveel geluk, of tegenslag mee hebben als met een E28 of E24, en de onderdelen zijn volgens mij nog zeldzamer...

Wel een heel mooi exemplaar, hoewel de prijs idd nogal hoog is.
              1984 BMW M635CSi F u n
              1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Iemand die weet hoe je de onderhoudsindicator van een E34 kunt resetten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                  Iemand die weet hoe je de onderhoudsindicator van een E34 kunt resetten ?
                  Is dat niet met zo ne een groene stift om die vakjes terug groen in te kleuren?

Sorry effe te lang in de zon gestaan, maar er zal seffes wel iemand met een serieus reactie komen zeker.

Dat is zo'n toestelletje dat ze in een contact(in de motorruimte) steken waarmee ze deze resetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    10 keer zo dik als elke opgedirkte stoof
                    Helemaal correct. En ik vind die kleur 'm erg goed staan.

Helaas heeft niet iedereen de stongs in z'n bruine om met zo'n motorisatie z'n kilometers te malen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Dik! Paar dagen geleden nog achter gereden, hier in Deinze.

Heeft geen M (sport)pack. De 135i heeft standaard het "M aerodynamiek pakket" (enkel de bumpers, dus, wat samen met de sportzetels en de velgen en 't stuur enz. deel uitmaakt van het "M sportpack"), maar 't M Pack is een optie. Zie je aan de velgen, hier, die zijn niet combineerbaar met 't M pack.
                      Aja 't is just. Eigenlijk wel een beetje vreemd dat je daar geen gewone bumpers op kunt hebben.

Maar dan nog vind ik dat die bumpers niet passen bij de kleur en velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Is dat niet met zo ne een groene stift om die vakjes terug groen in te kleuren?

Sorry effe te lang in de zon gestaan, maar er zal seffes wel iemand met een serieus reactie komen zeker.

Dat is zo'n toestelletje dat ze in een contact(in de motorruimte) steken waarmee ze deze resetten.
                        Idd, maar vaak kan je zoiets zelf doen met een lampje ofzo..

Is bij een E30 toch zo.

Comment

• Wat ik vind:

1. Ignition off.
                          2. Short pins 7 + 19 with wire (remember to put a fuse on this wire).
                          3. Turn ignition on and wait for about 4 seconds for an Oil Service reset, 10 seconds for an Inspection reset, then
                          4. Remove the wire.
                          5. Replace the cap on the diagnostic socket.
                          6. Turn ignition off again.

En best inderdaad een draad met een 12V-lamp of zekering tussen gebruiken, dan kan er niet veel mis gaan.
                          Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                          BMW E90 320d:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Helemaal correct. En ik vind die kleur 'm erg goed staan.

Helaas heeft niet iedereen de stongs in z'n bruine om met zo'n motorisatie z'n kilometers te malen...
                            waarheid
                            maar waarom de diesels altijd in uniforme kleuren blijven is zow jammer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Als je graag een filmpje van een E36/316i OEM(ni verwacht eigenlijk, gezien waar het gefilmd werd ) wilt zien.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Dat armpje uit het raam maakt het echt af nu nog een fake rolex en klaar is kees

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                Dat armpje uit het raam maakt het echt af nu nog een fake rolex en klaar is kees
                                Dat zijn volgens mij geen hollanders hoor..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                  Dat zijn volgens mij geen hollanders hoor..
                                  Dubbele nationaliteit of ze zijn misschien ooit al in Holland geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                    Maar hij doet het wel met z'n 105 paardjes.

Comment

• mss een nuttige post voor de BMW lovers...vermits ik zelf niets van BMW ken...
                                      http://www.moyersoen.be/pls/apex/f?p..._ITEM_ID:78168
                                      Last edited by Gert1; 07/06/2010, 23:19.

Comment

• Dat is zeer nuttig.

Rieger, als ik me niet vergis.

En ik schaam me dat ik het herken.

Comment

• Inderdaad zeer nuttig!

Comment

Working...
                                          X