Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ondertussen al iets gevonden. Dit weekend ga ik dit eens proberen.

- Ga naar www.bmw-routes.com
    - Klik op 'plan routes'
    - Geef een naam voor je rit, begin- en eindbestemming en tussenpunten in
    - Opslaan als zip-file op je pc (ik moet nog uizoeken hoe je die route kan opslaan)
    - Zip-bestand uitpakken op een usb van minstens 256MB
    - USB-stick in de poort in je handschoenkastje steken en de route in de GPS laden.

Transfer route to vehicle

The route file can now be saved.
    1. Save the route as a ZIP file, e.g. on your desktop.
    2. Unpack the ZIP file. Define your USB stick as the target folder. A folder with the name "BMWData" will be created on your USB stick. The route file will be located in the subfolder "Nav" using the file format "tar.gz.".
    3. Insert the USB stick into the port in the glove compartment of your BMW and switch on the ignition.
    4. You can now start importing your route to your navigation system using the iDrive operating system.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Maar ook echt een browser waarmee je de volledige site in beeld krijgt? Als ik dit filmpje zie is connected drive precies toch nog iets anders: http://www.bmw.com/com/en/insights/t.../overview.html (schitterende narrator btw )

SOS knopje hebben we niet, hoort volgens het filmpje eveneens tot die connected drive.
      Dat is wat we hebben idd

Jammer dat we het niet kunnen gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Ondertussen al iets gevonden. Dit weekend ga ik dit eens proberen.

- Klik op 'plan routes'
        - Opslaan als zip-file op je pc (ik moet nog uizoeken hoe je die route kan opslaan)
        - USB-stick in de poort in je handschoenkastje steken en de route in de GPS laden.
        Cool.

Is dat alleen voor iDrive 2.0?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Cool.

Is dat alleen voor iDrive 2.0?
          Geen idee eerlijk gezegd. Als je ook een USB-poort in het handschoenkastje hebt moet dat zeker lukken denk ik!

Comment

Geen idee eerlijk gezegd. Als je ook een USB-poort in het handschoenkastje hebt moet dat zeker lukken denk ik!
            Onder de armsteun idd, samen met aux. ingang.

Idem Mini, die heeft ook een soort iDrive infeite

Comment

Onder de armsteun idd, samen met aux. ingang.

Idem Mini, die heeft ook een soort iDrive infeite
              Dat is denk ik nog een andere. Die naast de AUX-ingang hebben wij niet (was optioneel). Maar 't is het proberen waard!

Comment

- Klik op 'plan routes'

Werkt goed!

Comment

- Klik op 'plan routes'
                  Werkt tot als je je stickje in de USBpoort in het handschoenkastje steekt...
                  En dan herkent ie niet wat er op staat.

Een reislijst "met de hand" aanmaken, lukt wel, maar dan je dus wel effen bezig...

Comment

• Soul, werkt bij mij wel hoor.

Ik heb wel gemerkt dat de motor moet draaien, anders herkent hij de USB stick niet. Zo werkte het bij mij:

- Motor starten
                    - Navigatie starten
                    - USB stick insteken
                    - Reisplanning
                    - Opties > Importeren van USB stick

En dan gaat hij je route importeren. Je moet de ZIP-file wel unzippen in de structuur die ze opgeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                      Soul, werkt bij mij wel hoor.

Ik heb wel gemerkt dat de motor moet draaien, anders herkent hij de USB stick niet. Zo werkte het bij mij:

- Motor starten
                      - Navigatie starten
                      - USB stick insteken
                      - Reisplanning
                      - Opties > Importeren van USB stick

En dan gaat hij je route importeren. Je moet de ZIP-file wel unzippen in de structuur die ze opgeven.
                      Dat meen je niet ?!?
                      Zouden ze ook wel eens mogen meedelen...
                      Probeer ik morgen eens.
                      En dan breng ik verslag uit !
                      Alvast merciekes !

Comment

• Toch wel .. werkte bij mij ook niet als de motor niet gestart was.

Ook eerst starten en nadien pas USB stick insteken. Omgekeerd deed hij het niet.

Comment

• Cool!
                          Zou dit trouwens ook lukken met de usb in de armsteun?
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten

Werkt goed!

Ziet er trouwens een leuk tripje uit!

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Schitterend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Inderdaad! Maar komt blijkbaar al weer heel snel terug te koop...
                                Prijs lijkt me correct.
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Miljaar ja.

Comment

• Ik vind die velgen daar niet zo mooi onder, om één of andere reden.

Te sierlijk denk ik.

Comment

Ik vind die velgen daar niet zo mooi onder, om één of andere reden.

Te sierlijk denk ik.
                                      Misschien wel, de velgen onder jullie 335i staan daar ook heel mooi onder.

Btw, al iets gevonden als opvolger voor de MINI? Of ga je pas op zoek als die verkocht is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Btw, al iets gevonden als opvolger voor de MINI? Of ga je pas op zoek als die verkocht is.
                                        Nog niet echt iets gevonden.. maar na mijn examens rustig laten bezinken en dan zien we wel.

Comment

Working...
                                        X