Oorspronkelijk geplaatst door patje007
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenSoul, werkt bij mij wel hoor.
Ik heb wel gemerkt dat de motor moet draaien, anders herkent hij de USB stick niet. Zo werkte het bij mij:
- Motor starten
- Navigatie starten
- USB stick insteken
- Reisplanning
- Opties > Importeren van USB stick
En dan gaat hij je route importeren. Je moet de ZIP-file wel unzippen in de structuur die ze opgeven.
Thanks !
Werkt inderdaad, maar de motor moet draaien !!!
Bedankt, bedankt, bedankt !
Comment
-
+ YouTube Video
Zalig korte versnellingen met die 8-bak!
+ YouTube Video
Miljaaaar
Grote fan van die nieuwe tellertjes! Nog steeds hetzelfde lettertype als 30 jaar geleden
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten18seconden naar 200... Netjes!
Een E39 M5 is quasi even snel.
Comment
-
Mooie fotoreeks
BMW Classic & Museum 2010
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenJe meent dat dus wel...
Thanks !
Werkt inderdaad, maar de motor moet draaien !!!
Bedankt, bedankt, bedankt !
In de iDrive vind ik wel hoe ik manueel een route kan invoeren, maar als ik dan m'n USB-stick in het handschoenkastje steek vind ik nergens waar ik de USB kan selecteren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKun je (of iemand anders bij wie het wél werkt) de exacte stappen eens beschrijven die je moet volgen (evt. inclusief menu-naam)?
In de iDrive vind ik wel hoe ik manueel een route kan invoeren, maar als ik dan m'n USB-stick in het handschoenkastje steek vind ik nergens waar ik de USB kan selecteren?
Eerst motor starten !!!
Dan start de navi op...
Dan je USBstick in de aansluiting in het handschoenkastje...
En dan zal je zien dat ie vraagt om de route van je USBstick in te lezen...
Dit is de handleiding (waarin niks staat van de motor eerst te starten ) : http://bmw-routes.com/de/en/about/bm...e-transfer.jsp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenEerst motor starten !!!
Dan start de navi op...
Dan je USBstick in de aansluiting in het handschoenkastje...
En dan zal je zien dat ie vraagt om de route van je USBstick in te lezen...
Dit is de handleiding (waarin niks staat van de motor eerst te starten ) : http://bmw-routes.com/de/en/about/bm...e-transfer.jsp
Ik denk dat het fout gaat bij stap 2, ik krijg daar de mogelijkheid die je moet hebben niet te zien volgens mij, straks nog eens proberen.
Merci!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJep, motor was gestart.
Ik denk dat het fout gaat bij stap 2, ik krijg daar de mogelijkheid die je moet hebben niet te zien volgens mij, straks nog eens proberen.
Merci!
Zoals ik al dacht gaat het bij stap 2 mis. Volgens de trial zou je daar
'Dest. input
Adressbook
Last dest.
POI
MAP
Saved Journeys
(Route Profile)'
moeten zien staan. Bij mij staat die 'saved journeys' daar echter niet. Wat ik wel heb is 'verkeersinfo'.
Als ik met de bedieningsknop naar rechts blijf gaan tot ik bij de opties kom dan kan ik kiezen voor 'route via etappes ingeven'. Als ik dan terug naar links ga in de menu's kan ik 'reis invoeren' selecteren en dan zie ik enkele voorgeprogrammeerde roadtrips van BMW, of ik kan manueel een route ingeven. Een route importeren kan ik echter niet?
Iemand raad? Daggie, had jij ook dit probleem bij de Z4? Hoe heb jij het gedaan? 't Is redelijk dringend, morgenavond zou ik moeten weten hoe het in mekaar zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZo, net nog even gekeken.
Zoals ik al dacht gaat het bij stap 2 mis. Volgens de trial zou je daar
'Dest. input
Adressbook
Last dest.
POI
MAP
Saved Journeys
(Route Profile)'
moeten zien staan. Bij mij staat die 'saved journeys' daar echter niet. Wat ik wel heb is 'verkeersinfo'.
Als ik met de bedieningsknop naar rechts blijf gaan tot ik bij de opties kom dan kan ik kiezen voor 'route via etappes ingeven'. Als ik dan terug naar links ga in de menu's kan ik 'reis invoeren' selecteren en dan zie ik enkele voorgeprogrammeerde roadtrips van BMW, of ik kan manueel een route ingeven. Een route importeren kan ik echter niet?
Iemand raad? Daggie, had jij ook dit probleem bij de Z4? Hoe heb jij het gedaan? 't Is redelijk dringend, morgenavond zou ik moeten weten hoe het in mekaar zit.
Ik moet de eerste manier dus toch hebben. Alleen verschijnt mijn USB-stick niet dacht ik. Sebiet nog eens proberen! 3de keer, goeie keer? Let's hope!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenHeb je "reis met ettapebestemmingen" aangevinkt in de opties ?
Comment
Comment