Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da's compleet normaal. Is eigenlijk vooral te wijten aan strooizout dat het zover komt, dat verknoeit werkelijk alles. Zelfs een degelijke oppervlaktebehandeling van een stalen bout wordt op den duur weggevreet...

Comment

• Ma how, onverantwoord!

Normaal... ik weet het eerlijk gezegd niet, de E hier heeft dat niet, de Xsara en MG wel (en veel feller ook)
      Maar het is wel erg snel, dat is zeker.

Comment

• Ik heb al auto's gezien van 1 jaar oud die het hebben, de Mazda heeft het na 6 jaar nog steeds niet, nochtans al seriéus wat strooizoutkilometers gereden.

Comment

• Dat belooft voor binnen 20 jaar
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• En dat BMW's niet meer zijn wat ze ooit geweest zijn is ook een feit... spijtig genoeg.

Comment

• Da's een feit, vroeger roestten die nog tien keer harder

Nochtans op de mijne alleen wat roest op het LSD.
              1984 BMW M635CSi F u n
              1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                En dat BMW's niet meer zijn wat ze ooit geweest zijn is ook een feit... spijtig genoeg.
                Idd. Pffff, sjans dat m'n krel mij hedentendage nog zoveel plezier bezorgt, of 'm was al buiten.

Comment

• Ik ben zo een beetje aan het zoeken naar een E39 525d en kwam deze tegen:

Ik vind het vreemd dat er bij "EERSTE INSCHRIJVING" staat: 07/2000.
                  Heb even op autoweek.nl gekeken in de autodatabase en daar staat dat dit model pas in 09/2000 op de markt is gekomen=> http://www.autoweek.nl/carbase_data....aar=0&cache=no

HOE KAN DIT?

Ik dacht aan:
                  -prefacelift met bumpers en lichten van facelift, MAAR 163pk, normaal toch 143pk want TDS dan.
                  -...

Kan iemand hier een woordje extra uitleg bij geven?

Comment

• 525d pré facelift heeft bestaan hé. Dus ombouw naar facelift is mogelijk
                    Last edited by ; 30/06/2010, 04:18.

Comment

• Sterk dat 'roest'.. de MINI heeft er bvb totaal geen last van en die is een paar maand ouder.

Zal wel 'normaal' zijn, maar toch vind ik dat eigenlijk niet kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Sterk dat 'roest'.. de MINI heeft er bvb totaal geen last van en die is een paar maand ouder.

Zal wel 'normaal' zijn, maar toch vind ik dat eigenlijk niet kunnen
                        Is volkomen normaal. Niet mee inzitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                          Ik ben zo een beetje aan het zoeken naar een E39 525d en kwam deze tegen:

Ik vind het vreemd dat er bij "EERSTE INSCHRIJVING" staat: 07/2000.
                          Heb even op autoweek.nl gekeken in de autodatabase en daar staat dat dit model pas in 09/2000 op de markt is gekomen=> http://www.autoweek.nl/carbase_data....aar=0&cache=no

HOE KAN DIT?

Ik dacht aan:
                          -prefacelift met bumpers en lichten van facelift, MAAR 163pk, normaal toch 143pk want TDS dan.
                          -...

Kan iemand hier een woordje extra uitleg bij geven?
                          Misschien is die 09/2000 de intruductie op de Nederlandse markt en was hij in DE al wat sneller beschikbaar ofzo?
                          Da's anders wel een enorm knap exemplaar

Comment

• Ik weet niet of jullie Yelmer Buurman kennen (coureur), maar dit is wel de moeite waard om te kijken

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• e36 320i cabrio: wat moet zoiets nog kosten?

Op het net kom je namelijk veel verschillende prijzen tegen...
                              Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                              Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                              Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                              Honda Del Sol - 120pk

Comment

• BMW Panoramisch dak - Afwatering

Hoj,

Ik rij met een sinds een 2tal maanden met een BMW E91 318d, met oa. panodak.
                                Deze morgen tijdens het rijden naar mijn werk (en het beluisten v/h weerbericht), vroeg ik me af hoe de afwatering van het achterste raam van het pano-dak in elkaar zit.

Op gekipte stand, zie ik precies geen afvoer voor regenwater die op het achterste raam valt... Betekent dat dat ik bij het vergeten sluiten van mijn dak, de regen in de auto loopt ? Of moet die plastieken dwarsbalk het werk 'doen'... Zoja, is het te vertrouwen bij regenweer... ???

Iemand die meer hieromtrent kan vertellen... Voor proefondervindelijk tests pas ik beleefd .

Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ferraghini Bekijk Berichten
                                  Ik weet niet of jullie Yelmer Buurman kennen (coureur), maar dit is wel de moeite waard om te kijken

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Tegen die in z'n Golf I cabrio: sjonnie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                                    Ik ben zo een beetje aan het zoeken naar een E39 525d en kwam deze tegen:
                                    doe toch maar die zwarte
                                    En idd, 525d heeft (maar heel kort wel dacht ik) ook in de pré-facelift gezeten.

Comment

• 335i met titanium uitlaat en grotere intercooler

401pk en 591nm

Comment

• vind de bestuurder van de M3 toch maar marginaal bezig. Uitsloover.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                          vind de bestuurder van de M3 toch maar marginaal bezig. Uitsloover.
                                          Ik vind het ook eerder puberaal gedrag. net een jongen van 17 die stiekem gaat joyriden met de M3 van zijn ouders.
                                          Hij is dan wel een coureur, maar de andere weggebruikers niet. dit soort acties kunnen heel snel fout aflopen.

Comment

Working...
                                          X