Da's compleet normaal. Is eigenlijk vooral te wijten aan strooizout dat het zover komt, dat verknoeit werkelijk alles. Zelfs een degelijke oppervlaktebehandeling van een stalen bout wordt op den duur weggevreet...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da's een feit, vroeger roestten die nog tien keer harder
Nochtans op de mijne alleen wat roest op het LSD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn dat BMW's niet meer zijn wat ze ooit geweest zijn is ook een feit... spijtig genoeg.
Comment
-
Ik ben zo een beetje aan het zoeken naar een E39 525d en kwam deze tegen:
Ik vind het vreemd dat er bij "EERSTE INSCHRIJVING" staat: 07/2000.
Heb even op autoweek.nl gekeken in de autodatabase en daar staat dat dit model pas in 09/2000 op de markt is gekomen=> http://www.autoweek.nl/carbase_data....aar=0&cache=no
HOE KAN DIT?
Ik dacht aan:
-prefacelift met bumpers en lichten van facelift, MAAR 163pk, normaal toch 143pk want TDS dan.
-...
Kan iemand hier een woordje extra uitleg bij geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSterk dat 'roest'.. de MINI heeft er bvb totaal geen last van en die is een paar maand ouder.
Zal wel 'normaal' zijn, maar toch vind ik dat eigenlijk niet kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenIk ben zo een beetje aan het zoeken naar een E39 525d en kwam deze tegen:
Ik vind het vreemd dat er bij "EERSTE INSCHRIJVING" staat: 07/2000.
Heb even op autoweek.nl gekeken in de autodatabase en daar staat dat dit model pas in 09/2000 op de markt is gekomen=> http://www.autoweek.nl/carbase_data....aar=0&cache=no
HOE KAN DIT?
Ik dacht aan:
-prefacelift met bumpers en lichten van facelift, MAAR 163pk, normaal toch 143pk want TDS dan.
-...
Kan iemand hier een woordje extra uitleg bij geven?
Da's anders wel een enorm knap exemplaar
Comment
-
Ik weet niet of jullie Yelmer Buurman kennen (coureur), maar dit is wel de moeite waard om te kijken
+ YouTube Video
Comment
-
BMW Panoramisch dak - Afwatering
Hoj,
Ik rij met een sinds een 2tal maanden met een BMW E91 318d, met oa. panodak.
Deze morgen tijdens het rijden naar mijn werk (en het beluisten v/h weerbericht), vroeg ik me af hoe de afwatering van het achterste raam van het pano-dak in elkaar zit.
Op gekipte stand, zie ik precies geen afvoer voor regenwater die op het achterste raam valt... Betekent dat dat ik bij het vergeten sluiten van mijn dak, de regen in de auto loopt ? Of moet die plastieken dwarsbalk het werk 'doen'... Zoja, is het te vertrouwen bij regenweer... ???
Iemand die meer hieromtrent kan vertellen... Voor proefondervindelijk tests pas ik beleefd .
Thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ferraghini Bekijk BerichtenIk weet niet of jullie Yelmer Buurman kennen (coureur), maar dit is wel de moeite waard om te kijken
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenIk ben zo een beetje aan het zoeken naar een E39 525d en kwam deze tegen:
En idd, 525d heeft (maar heel kort wel dacht ik) ook in de pré-facelift gezeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenvind de bestuurder van de M3 toch maar marginaal bezig. Uitsloover.
Hij is dan wel een coureur, maar de andere weggebruikers niet. dit soort acties kunnen heel snel fout aflopen.
Comment
Comment