Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Edit: UUuunnnnnnkkkk!!!
En voor gewoontjes, vanaf 17000 ofzo op mobile. Behoorlijk veel dus.
in goede staat en met redelijke km stand zakken ze niet meer, prijs zit al jaren rond de 25.000 euro.
Mijn broer heeft er eentje in zijn collectie staan in het groen met licht leder interieur en 38.000km. een vijf jaar gelden gekocht voor ook ongeveer dit bedrag.
Ik vind het ook eerder puberaal gedrag. net een jongen van 17 die stiekem gaat joyriden met de M3 van zijn ouders.
Hij is dan wel een coureur, maar de andere weggebruikers niet. dit soort acties kunnen heel snel fout aflopen.
De opgefokte vertegenwoordigers met een TDI onder hun gat die liggen te bumperkleven op de E313 tijdens het spitsuur vind ik veel gevaarlijker bezig dan deze M3 rijder.
En die rijden er veel rond hoor.
Ik vind eigenlijk niet dat 'ie echt onverantwoorde dingen doet.
De opgefokte vertegenwoordigers met een TDI onder hun gat die liggen te bumperkleven op de E313 tijdens het spitsuur vind ik veel gevaarlijker bezig dan deze M3 rijder.
Wat die stereotype vertegenwoordigers betreft ben ik het met je eens, maar daar gaat het hier niet over.
zoals hij op 0:58 die volvo inhaalt vind ik allesbehalve verantwoord. Er is helemaal geen ruimte maar toch perst hij zich tussen de vangrail en die volvo, die trouwens al half over de vluchtstrook rijdt. Hij weet mischien vanzichzelf perfect wat hij doet, maar andere weggebruikers schrikken zich de pleuris (tis toch in holland opgenomen) en kunnen heel onvoorspelbaar reageren. Stel je voor dat je in deze M3 meerijdt, in ineens besluit zo'n pipo in een witte camionette en ingeklapte spiegels zich voor je te planten op de linkerrijstrook terwijl je tegen 220 eraan komt gescheurt...
Idd ik vind de temperatuur in Berlijn niet veel verschillen van hier. In de winter is het mss wat kouder maar in de zomer is het daar ook gewoon zomer. (ik ben er 2 jaar lang iedere schoolvakantie naar toe geweest)
Comment