Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is een Z1 eigenlijk nog waard dezer dagen?

Edit: UUuunnnnnnkkkk!!!
    En voor gewoontjes, vanaf 17000 ofzo op mobile. Behoorlijk veel dus.
    Last edited by 3000; 02/07/2010, 16:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
      Wat is een Z1 eigenlijk nog waard dezer dagen?

Edit: UUuunnnnnnkkkk!!!
      En voor gewoontjes, vanaf 17000 ofzo op mobile. Behoorlijk veel dus.
      in goede staat en met redelijke km stand zakken ze niet meer, prijs zit al jaren rond de 25.000 euro.
      Mijn broer heeft er eentje in zijn collectie staan in het groen met licht leder interieur en 38.000km. een vijf jaar gelden gekocht voor ook ongeveer dit bedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
        Ik vind het ook eerder puberaal gedrag. net een jongen van 17 die stiekem gaat joyriden met de M3 van zijn ouders.
        Hij is dan wel een coureur, maar de andere weggebruikers niet. dit soort acties kunnen heel snel fout aflopen.
        De opgefokte vertegenwoordigers met een TDI onder hun gat die liggen te bumperkleven op de E313 tijdens het spitsuur vind ik veel gevaarlijker bezig dan deze M3 rijder.
        En die rijden er veel rond hoor.
        Ik vind eigenlijk niet dat 'ie echt onverantwoorde dingen doet.

Comment

• Ik weet dat deze meneer op het forum zit, maar ik herinner me zijn naam niet meer
          Hopelijk ziet hij deze foto's dus.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

thx voor de foto's, altijd leuk om mijn wagen hier eens tegen te komen
              BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
                thx voor de foto's, altijd leuk om mijn wagen hier eens tegen te komen
                Graag gedaan het blijft dan ook een leuke auto om tegen te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  335i met titanium uitlaat en grotere intercooler

401pk en 591nm
                  Enkel de uitlaat en intercooler vervangen??

Dat kan toch niet?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Zal ook wel een chip hebben natuurlijk

Comment

• Comment

• Die spiegels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          De opgefokte vertegenwoordigers met een TDI onder hun gat die liggen te bumperkleven op de E313 tijdens het spitsuur vind ik veel gevaarlijker bezig dan deze M3 rijder.
                          Er is toch iets mis met uw judgement denk ik soit

Comment

• never mind, zit hier te reageren op iets van vele pagina's terug.

I love BMW
                            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Wat die stereotype vertegenwoordigers betreft ben ik het met je eens, maar daar gaat het hier niet over.
                              zoals hij op 0:58 die volvo inhaalt vind ik allesbehalve verantwoord. Er is helemaal geen ruimte maar toch perst hij zich tussen de vangrail en die volvo, die trouwens al half over de vluchtstrook rijdt. Hij weet mischien vanzichzelf perfect wat hij doet, maar andere weggebruikers schrikken zich de pleuris (tis toch in holland opgenomen) en kunnen heel onvoorspelbaar reageren. Stel je voor dat je in deze M3 meerijdt, in ineens besluit zo'n pipo in een witte camionette en ingeklapte spiegels zich voor je te planten op de linkerrijstrook terwijl je tegen 220 eraan komt gescheurt...

Comment

• Vind het gewoon een zalige foto, daarom dat ik ze hier ook nog eens zet.

Comment

• Het is dan ook een zalige foto!
                                  28°C om half 12, not bad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                    Het is dan ook een zalige foto!
                                    28°C om half 12, not bad
                                    't was echt extreem warm in Berlijn, maar volgens de locals is het normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      't was echt extreem warm in Berlijn, maar volgens de locals is het normaal

Dude, het is overal warm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Dude, het is overal warm
                                        Idd ik vind de temperatuur in Berlijn niet veel verschillen van hier. In de winter is het mss wat kouder maar in de zomer is het daar ook gewoon zomer. (ik ben er 2 jaar lang iedere schoolvakantie naar toe geweest)

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind het helemaal niks zo'n X6 M...

Comment

Working...
                                          X