BMW 330i
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenLijkt lemon te zijn.. Ik vind het wel een knappe combinatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenBMW 330i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenEr is toch iets mis met uw judgement denk ik soit
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenWat die stereotype vertegenwoordigers betreft ben ik het met je eens, maar daar gaat het hier niet over.
zoals hij op 0:58 die volvo inhaalt vind ik allesbehalve verantwoord. Er is helemaal geen ruimte maar toch perst hij zich tussen de vangrail en die volvo, die trouwens al half over de vluchtstrook rijdt. Hij weet mischien vanzichzelf perfect wat hij doet, maar andere weggebruikers schrikken zich de pleuris (tis toch in holland opgenomen) en kunnen heel onvoorspelbaar reageren. Stel je voor dat je in deze M3 meerijdt, in ineens besluit zo'n pipo in een witte camionette en ingeklapte spiegels zich voor je te planten op de linkerrijstrook terwijl je tegen 220 eraan komt gescheurt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichtenja hij gaat de m3 velgen van die gerneratie erop zette... heb hem dat zelf ook aangerade en hij vindt het zo ook mooier...
eerst jaartje met deze (nog goei banden enzo )2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichtenvriend zijn auto...
320ci
6 cilinder
163pk
full option...
denk wel dat een bmw lover deze kan lief hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtennog even op terugkomen...
full option he... hmm... open dak, M-pack... nee ik zie het niet!
uiterlijk is niets 'special' buiten de velgen...
vanbinnen is hij gewoon af...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtennog even op terugkomen...
full option he... hmm... open dak, M-pack... nee ik zie het niet!
Definitie van full option bij bmw ea.;
Wanneer alle opties die jij wil er opstaan, dan is het een full option.
Ik heb in het verleden eens een golf samengesteld(full option) en de prijs van de opties kwam overeen met de basisprijs van de auto... zo zal het ook wel bij bmw zijn. En bij de verkoop zijn ze niets meer waard. Alleen zal de uwe het eerst verkocht worden...
Gun de mensen het plezier van een full option te hebben. Geen enkele auto is full option !!!
Tenzij bij lada vroeger, daar had de sporteditie een tennisbal op de trekhaak.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzeer proper!
alleen is het leder (stuur is vettig en stoelen) wat vuil?
Velgen zijn ook nogal gehavend en hangt veel aangekoekt teer aan hier en daar, maar m'n vader heeft niet veel goesting om ze te laten herstellen. Voor de rest ziet hij er nog fris uit voor z'n 110k km's vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVoor het leder ga ik denk ik wel eens een productje kopen om het terug wat properder (en matter) te zetten. Vooral bestuurderszetel en stuur hebben het nodig.
Velgen zijn ook nogal gehavend en hangt veel aangekoekt teer aan hier en daar, maar m'n vader heeft niet veel goesting om ze te laten herstellen. Voor de rest ziet hij er nog fris uit voor z'n 110k km's vind ik.
De doorsnee mens onderhoudt z'n auto toch echt triestig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVoor het leder ga ik denk ik wel eens een productje kopen om het terug wat properder (en matter) te zetten. Vooral bestuurderszetel en stuur hebben het nodig.
Comment
Comment