Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 330i

Comment

• True

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Lijkt lemon te zijn.. Ik vind het wel een knappe combinatie.
        Mss miskijk ik mij dan idd wat op de foto. Zal het eens in het echt moeten zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
          BMW 330i
          Die uitlaat... je kan er haast op gaan staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
            Er is toch iets mis met uw judgement denk ik soit
            Zeg het maar, je moet u niet inhouden hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
            Wat die stereotype vertegenwoordigers betreft ben ik het met je eens, maar daar gaat het hier niet over.
            zoals hij op 0:58 die volvo inhaalt vind ik allesbehalve verantwoord. Er is helemaal geen ruimte maar toch perst hij zich tussen de vangrail en die volvo, die trouwens al half over de vluchtstrook rijdt. Hij weet mischien vanzichzelf perfect wat hij doet, maar andere weggebruikers schrikken zich de pleuris (tis toch in holland opgenomen) en kunnen heel onvoorspelbaar reageren. Stel je voor dat je in deze M3 meerijdt, in ineens besluit zo'n pipo in een witte camionette en ingeklapte spiegels zich voor je te planten op de linkerrijstrook terwijl je tegen 220 eraan komt gescheurt...
            Dat inhalen van die Volvo, daar is toch niks mis mee? De Volvo gaat mooi opzij (wat hij overigens niet hoeft, maar hij doet het wel), vanaf het een tweevaksbaan wordt haalt 'ie hem vervolgens gewoon in. Niks mis mee mijn gedacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichten
              ja hij gaat de m3 velgen van die gerneratie erop zette... heb hem dat zelf ook aangerade en hij vindt het zo ook mooier...
              eerst jaartje met deze (nog goei banden enzo )
              M3-velgen op een niet-M3 zijn sowieso fout, dezelfde generatie of niet. imo.
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichten
                vriend zijn auto...
                320ci
                6 cilinder
                163pk
                full option...

denk wel dat een bmw lover deze kan lief hebben
                Schitterend!

Comment

• nog even op terugkomen...

full option he... hmm... open dak, M-pack... nee ik zie het niet!
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                    nog even op terugkomen...

ja ik ga gewoon niet alles opschrijven é....
                    uiterlijk is niets 'special' buiten de velgen...
                    vanbinnen is hij gewoon af...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                      nog even op terugkomen...

Een bmw zie je zelden full option

Definitie van full option bij bmw ea.;
                      Wanneer alle opties die jij wil er opstaan, dan is het een full option.

Ik heb in het verleden eens een golf samengesteld(full option) en de prijs van de opties kwam overeen met de basisprijs van de auto... zo zal het ook wel bij bmw zijn. En bij de verkoop zijn ze niets meer waard. Alleen zal de uwe het eerst verkocht worden...

Gun de mensen het plezier van een full option te hebben. Geen enkele auto is full option !!!
                      Tenzij bij lada vroeger, daar had de sporteditie een tennisbal op de trekhaak.
                      Last edited by ; 15/07/2010, 23:06.

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• mijn nieuwe:

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Comment

• Comment

• zeer proper!

alleen is het leder (stuur is vettig en stoelen) wat vuil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    zeer proper!

alleen is het leder (stuur is vettig en stoelen) wat vuil?
                                    Voor het leder ga ik denk ik wel eens een productje kopen om het terug wat properder (en matter) te zetten. Vooral bestuurderszetel en stuur hebben het nodig.

Velgen zijn ook nogal gehavend en hangt veel aangekoekt teer aan hier en daar, maar m'n vader heeft niet veel goesting om ze te laten herstellen. Voor de rest ziet hij er nog fris uit voor z'n 110k km's vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Voor het leder ga ik denk ik wel eens een productje kopen om het terug wat properder (en matter) te zetten. Vooral bestuurderszetel en stuur hebben het nodig.

Velgen zijn ook nogal gehavend en hangt veel aangekoekt teer aan hier en daar, maar m'n vader heeft niet veel goesting om ze te laten herstellen. Voor de rest ziet hij er nog fris uit voor z'n 110k km's vind ik.
                                      Wij autoliefhebbers vinden dat altijd zo zonde hé, zeker voor zo'n dure wagen.

De doorsnee mens onderhoudt z'n auto toch echt triestig

Comment

• Normaal vind ik het M pack een must op een 335, maar dit is toch ook knap hoor. Lekker underdog, zonder badge en geen te opvallende maar toch knappe velgen.

Enkel jammer van de brandstofsoort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Teer kan je 'makkelijk' verwijderen. Met boter( jaja een oud middeltje) maar in 2010 kan je dat gewoon met tandenborstel en wat poliermiddel en ze zien er weer als nieuw uit.

Comment

Working...
                                          X