Oorspronkelijk geplaatst door Hans
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk BerichtenLieve bekerhouder(s) dan CC CC nog geen 3 keren gebruikt op meer dan een jaar tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk gebruik de CC zelfs op mijn eigen oprit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk BerichtenLieve bekerhouder(s) dan CC CC nog geen 3 keren gebruikt op meer dan een jaar tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk drink niet in de auto ! Er gaat geen rit voorbij of ik gebruik mijn CC ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenPatser
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIs dat dan ook handig in de file?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb bijna nooit file
Euhm... woont gij in België?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk drink niet in de auto ! Er gaat geen rit voorbij of ik gebruik mijn CC ..
Ook ik sta weinig in de file hoewel ik goed 40.000km per jaar rijd. In Limburg zijn er zelden of nooit files. Als ik buiten Limburg ga probeer ik dat te doen tussen 10 en 16 uur.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBij Matthi's oprit zou dat nochtans effectief gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGelukzak!
Euhm... woont gij in België?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ben vooral 's avonds of in het weekend op de baan. R0 bv. enkel op vrijdagavond (na 20 uur), zaterdag of zondag. Dan sta je weinig in de file
Comment
-
ik gebruik het echt continu, zelfs in het stad.. als je even een lange baan hebt waar je 50 of 70 moogt.. hup cc en relax.
scheelt in mijn geval een pak qua verbruik, omdat ik altijd de neiging heb lichtjes op te trekken en dus geen perfect constante snelheid kan aanhouden met mijn rechtervoet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik gebruik het echt continu, zelfs in het stad.. als je even een lange baan hebt waar je 50 of 70 moogt.. hup cc en relax.
scheelt in mijn geval een pak qua verbruik, omdat ik altijd de neiging heb lichtjes op te trekken en dus geen perfect constante snelheid kan aanhouden met mijn rechtervoetWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenMaar je moet wel extra opletten en anticiperen want meestal staat je voet niet meer op je pedaal, en het duurt dus een fractie van een seconde sneller om te reageren (remmen in dit geval)
Comment
Comment