Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
    heb jij dan geen controle meer over je snelheid van zodra je dat opzet? vreemd
    Mijn snelheid is 't 1e wat ik als controlefreak niet uit handen zou willen geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
      Lieve bekerhouder(s) dan CC CC nog geen 3 keren gebruikt op meer dan een jaar tijd.
      Ik gebruik de CC zelfs op mijn eigen oprit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Ik gebruik de CC zelfs op mijn eigen oprit
        Patser

Comment

• Ik heb ook cc, ik gebruik dat héél zelden. Op die dichtgeslibte wegen hier heb je dat helemaal niet van doen... vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
            Lieve bekerhouder(s) dan CC CC nog geen 3 keren gebruikt op meer dan een jaar tijd.
            Ik drink niet in de auto ! Er gaat geen rit voorbij of ik gebruik mijn CC ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Is dat dan ook handig in de file?

Comment

• Ik heb bijna nooit file

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                  Patser
                  Bij Matthi's oprit zou dat nochtans effectief gaan

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Is dat dan ook handig in de file?
                  Bij Mercedes wel, dan heb je namelijk SBC stop eraan gekoppeld, remt automatisch af zodra je gas lost

Comment

Ik heb bijna nooit file
                    Gelukzak!

Euhm... woont gij in België?

Comment

Idem hier. Ik zou niet zonder cc kunnen. De cc heeft me al veel boetes bespaard.
                      Ook ik sta weinig in de file hoewel ik goed 40.000km per jaar rijd. In Limburg zijn er zelden of nooit files. Als ik buiten Limburg ga probeer ik dat te doen tussen 10 en 16 uur.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Bij Matthi's oprit zou dat nochtans effectief gaan
                        Vroeger op en af koersen met die 520

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Gelukzak!

Euhm... woont gij in België?
                          Ik ben vooral 's avonds of in het weekend op de baan. R0 bv. enkel op vrijdagavond (na 20 uur), zaterdag of zondag. Dan sta je weinig in de file

Comment

Ik ben vooral 's avonds of in het weekend op de baan. R0 bv. enkel op vrijdagavond (na 20 uur), zaterdag of zondag. Dan sta je weinig in de file
                            Ah oké. Dan volg ik je wel.

Comment

• Al ontzettend veel geprobeerd, maar ik zal het nooit gewoon worden, de cc

Comment

• ik gebruik het echt continu, zelfs in het stad.. als je even een lange baan hebt waar je 50 of 70 moogt.. hup cc en relax.

scheelt in mijn geval een pak qua verbruik, omdat ik altijd de neiging heb lichtjes op te trekken en dus geen perfect constante snelheid kan aanhouden met mijn rechtervoet

Comment

• CC op een kar ==> praktisch elke rit gebruiken.
                                  Helpt ook op wegen met een te lage snelheidslimiet, CC op en laat iedereen die sneller wil maar voorbijkomen. Cruisen gaat veel beter met CC
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    ik gebruik het echt continu, zelfs in het stad.. als je even een lange baan hebt waar je 50 of 70 moogt.. hup cc en relax.

scheelt in mijn geval een pak qua verbruik, omdat ik altijd de neiging heb lichtjes op te trekken en dus geen perfect constante snelheid kan aanhouden met mijn rechtervoet
                                    Same here. Scheelt in verbruik, scheelt vermoedelijk een hoop boetes en het is gewoon erg relaxed.
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Maar je moet wel extra opletten en anticiperen want meestal staat je voet niet meer op je pedaal, en het duurt dus een fractie van een seconde sneller om te reageren (remmen in dit geval)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                        Maar je moet wel extra opletten en anticiperen want meestal staat je voet niet meer op je pedaal, en het duurt dus een fractie van een seconde sneller om te reageren (remmen in dit geval)
                                        Idd. Maar als ik al in de verte zie dat ze aan het remmen zijn voor een rood licht bijvoorbeeld ga ik automatisch een tikje geven aan m'n rem zodat hij mooi kan uitbollen. Scheelt ook in verbruik

Comment

• Iemand ervaringen hier op het forum met een 316 d ?

Comment

Working...
                                          X