Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    eerst unlocken in menu 19, als je het getal hebt ingegeven gewoon blijven drukken en normaal (bij BMW toch) springt hij naar menu 1 en kan je zo verder gaan

    kan zijn dat het lichtjes verschilt, maar bij alle BMW's (en MINI's) is het basisprincipe gelijk
    Van mij gaan die menu's maar tot 8?

    Welke tekst moet ik krijgen in het menu waar ik moet de som van mijn serienummer ingeven?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
      Hierzo.

      het is een bedrijfswagen, vandaar geen xenons e.d.

      Ben al ferm content met zoiets







      Het was dus dat of een Volvo V50 drive fully specced
      Echt mooie kar Rabbit!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Van mij gaan die menu's maar tot 8?

        Welke tekst moet ik krijgen in het menu waar ik moet de som van mijn serienummer ingeven?
        Hmm vreemd... normaal moet er staan LOCKN oid

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Hmm vreemd... normaal moet er staan LOCKN oid
          Haha, ik krijg dat dus 1000% zeker niet

          Comment


          • De E93 LCI 325d van de paps

            Ding rijdt echt tof, overdreven smooth motor en heerlijke wegligging voor een cab, 6-pack is wel een must vind ik dus de (weliswaar geknepen) 3liter is leuk bijgenomen.

            Verbruik zit nu rond de 6,5l gemiddeld en dit met niet echt veel snelweg.

            Voornaamste opties zijn het Mineralweiss metaalkleur en quasi alle m-addenda op de bumpers na (dus wel het onderstel, stuur, pook, ...), navi pro, elektr/verwarmde dakota oyster lederen sportzetels enz. Bij een E93 LCI is een m-pack wel niet nodig vind ik, vind die FL bumpers echt knap.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
              Bij het achteruitrijden met een aanhanger aan de wagen, kunnen we de deur niet openen (veiligheid). Dit lukt echter wel wanneer de gordel is ingeklikt.

              Nu weet ik dat er zo'n sleutels op de markt zijn om in te klikken, waar je nadien ook geen last meer hebt van signalen wanneer je de gordel niet draagt.

              Iemand die weet waar we dat kunnen vinden?
              Niemand?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                Niemand?
                Auto5? Auto kerkhof?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                  Niemand?
                  Je kunt dat inderdaad vinden op een autokerkhof of handelaars in wrakken.

                  Misschien stomme vraag, maar kun jij bvb je gordel er niet gewoon in klikken?

                  Comment


                  • Vroeger was het leven eenvoudig. Dacht je aan sportief, praktisch en wat duurder (tegenwoordig noemen we dat premium) dan kwam je vrij snel uit bij BMW. Maar nu? Natuurlijk heeft iedere BMW een zekere sportievere inslag en staat de gevleugelde term freude-am-fahren nog hoog in het vaandel. Alleen de harten van auto liefhebbers gaan niet harder kloppen van een 325i met M-Sport pakket, hoe fantastisch die auto ook is. Gelukkig biedt BMW ook wat voor echte sportievelingen toch? Nou ja, dat is dan de M3 (als coupe, sedan, cabrio en de gave M3 GTS). De M5 en M6 zijn inmiddels uit productie en het duo X5M / X6M is het niet helemaal. Een 1-serie M is er nog niet, een Z4M staat niet eens in de steigers (of alleen heel stiekem) en een S8 of S63 AMG killer in de 7-serie is er ook niet. Mercedes heeft bijvoorbeeld ook nog eens een S65 AMG die alles en iedereen bij de concurrentie zoek rijdt.
                    In de jaren zeventig(!) zette BMW de toon met de M1. Ik kan het me nog levendig herinneren. Met een snottebel aan mijn neus en zo’n beetje net uit de luiers was ik zwaar onder de indruk. Dit was het echte werk, alleen is het wel 30 jaar geleden en nadien is er in Munchen geen echte supersporter meer gekomen. Inmiddels zit de concurrentie niet stil. Audi heeft verschillende varianten van de fabuleuze R8 en Mercedes heeft onze harten verovert met de ubergave SLS. In Munchen blijft het stil. Hoewel ze de wereld ook EfficientDynamics gaven, goed voor de verkoopstatistieken en voor de boomknuffelaars onder ons. Het levert alleen geen centerfold posters op, die tienerkamers in de hele wereld sieren.
                    Hoe je merkvoorkeur ook is, een objectieve constatering is dat zowel Audi als Mercedes veel meer echte sportievelingen in het modellengamma hebben. Audi heeft de TT-RS, R8, R8 Spyder, RS5 en een heel bataljon aan S-modellen. Mercedes lepelt de AMG blokken overal in en dus kan je kiezen uit de C63, CL63, CL65, CLS63, E63, G55, ML63, S63, S65, SL63, SL65, SLK55 en die heerlijke SLS.
                    Kortom werk aan de winkel voor BMW. Of moeten we Audi of Mercedes-Benz maar gaan kronen tot de nieuwe premium performance koning? Dan dopen we de M van BMW meteen om tot muesli.
                    KLIK


                    Jammer genoeg heeft hij een punt.

                    Comment


                    • Das waar, maar als ge bv een 1 serie vs A3 of a - b klasse vergelijkt. ziet (rijdt) bmw er nog altijd wel het sportiefste uit.
                      BMW X5 45e

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        KLIK


                        Jammer genoeg heeft hij een punt.
                        Bwoh, ik ben er toch niet eenduidig mee akkoord
                        Het aantal modelletjes tellen dat zich op papier en in marketingtermen profileert als sportwagen of -derivaat kan je toch bezwaarlijk sluitend bewijs noemen dat BMW sportief-af is?

                        De meest oncompromisloze sportwagen van de voorbije jaren komt (deze 3 merken in beschouwing genomen) nog steeds van BMW: M3 CSL & M3 GTS en ondertussen is het ook al lang een publiek geheim dat BMW werkt aan een nieuwe brandshaper die de jeugd weer zal doen dromen

                        Comment


                        • + als we gaan zeggen dat een X5M en een X6M het niet helemaal zijn, wat moeten we dan zeggen van pakweg een ML63? Is dat zoveel beter? Over sound kun je nog discussiëren maar ik wil wel eens een X5M tegen een ML63 zetten ... Over sportiviteit gesproken!

                          Nog iets ... wat zou je willen zien? Een M7?? Laten we daar niet over beginnen.

                          Een Z4M komt er ongetwijfeld nog wel aan, net als de 1M, M5, M6.
                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                          Comment


                          • Ik vind dat citaat ook wel wat overdreven. Ok, als je kijkt naar wat je op dit moment nieuw kunt kopen (geen M5 meer, nog geen 1M of nieuwe M5) kan je misschien wel die conclusie trekken.

                            Maar 760i is sneller dan een S63 of Audi S8 en wat ook al gezegd is, gewone 1 serie is sportiever dan een A3, 3 serie is sportiever dan A4 en C-klasse,...

                            Comment


                            • Hmmmm, helaas voel ik wel hetzelfde als de auteur van dat stukje daar. Vroeger was een Benz een statig rijdend blok graniet, terwijl een BMW een erg speelse sport(ieve) auto was voor de veeleisende chauffeur. Ondertussen is Audi er ook nog bij gekomen (om het even op de drie Duitse titanen te houden), en zitten ze allemaal zo dicht bij mekaar qua karakter en eigenschappen, dat je geblinddoekt soms nauwelijks nog het verschil zou voelen. BMW is een groot deel van zijn consequent sportieve roeping kwijt, Mercedes-Benz is een groot deel van zijn kwaliteitssuprematie kwijt, en Audi doet ook nauwelijks anders dan de eerste twee. 't Is een beetje eenheidsbrei geworden.

                              In de tijd kocht je een BMW 2002 om los uit de bol te gaan op de openbare weg, en als je dat in onkundige handen stak zat die kort daarna het binnenwerk van een boom te inspecteren. Vandaag is dat onderscheid er niet meer: een C-klasse rijdt even goed of zelfs beter dan een BMW '3 (naar mijn mening, toch zeker als je rekening houdt met de belabberde runflat-keuze van BMW), en een Audi A4 met FWD rijdt ook erg leuk. Is die '3 dan zoveel sportiever? Ik weet dat nog zo niet.
                              Twee generaties terug was dat wel nog zo. De E36 was de sportieve van de '3, de toenmalige C-klasse de gezapig rijdende comfortabelere van de 3, en de Audi A4 was toen de nieuweling die verleidde met looks en nuchtere oplossingen.

                              Allez, allemaal véél blabla voor iets wat zeer kort kan gesteld worden : "waar blijven die écht leuke BMW's nou toch, verdomme". Een M-versie van de '1, van de Z4, een lichtvoetige M3, atmosferische motoren die tot de verbeelding spreken in plaats van "verneukte" drukvulling-feeling, en een karakter dat een beetje gevaarlijk is en bijt als je niet oordeelkundig aan het werk gaat. Zo zou het moeten zijn...

                              Comment


                              • Ik vind het overdreven.
                                En om dan nog maar te zwijgen over de zogenaamd sportieve modellen bij Audi.

                                S4<<< 335i

                                S3<<< 130i

                                TT-S<<< Z4 3.0

                                De s-varianten kan ik moeilijk sportief noemen mischien wel snel maar niet echt sportief.
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

                                Comment


                                • Soms zilverachtig, dan weer lichtblauw.
                                  Bluewater is het trouwens.

                                  Indien iemand zich eens geroepen voelt een deftige shoot te doen (liefst O-VL), Pm gerust.
                                  Zo'n simpel fototoestelletje doet de wagen geen eer aan natuurlijk.
                                  Last edited by Titleist; 08/09/2010, 21:24.

                                  Comment


                                  • Zeer knappe auto .
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

                                    Comment


                                    • Knappe 335i

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                        Ik vind het overdreven.
                                        En om dan nog maar te zwijgen over de zogenaamd sportieve modellen bij Audi.

                                        S4<<< 335i

                                        S3<<< 130i

                                        TT-S<<< Z4 3.0

                                        De s-varianten kan ik moeilijk sportief noemen mischien wel snel maar niet echt sportief.
                                        Dat is uw mening, de S-modellen van Audi zijn te vergelijken met niet-M BMW's met krachtige motoren (130i, 335i, 550i,..), maar die zijn volledig standaard als totaalpakket wel minder sportief als de S-modellen van Audi, die hebben nog een speciale aankleding tov de BMW, die bijna niet te onderscheiden is met een gewone diesel. Voor echt sportievere modellen moet je bij RS zijn. In bijna alle tests die ik las, wint de S4 B8 het van de 335i, de S3 is qua karakter gewoon anders dan een 130i, daarom niet minder goed, en als je echt sportievelingen wil vergelijken moet je de TT-RS tov een Z4M zetten, en dan is de Audi ook zeker niet minder goed
                                        Het hangt er gewoon van af wat je wil en hoe je het wil imo.
                                        Last edited by stradge; 21/08/2010, 18:03.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Je kunt dat inderdaad vinden op een autokerkhof of handelaars in wrakken.

                                          Misschien stomme vraag, maar kun jij bvb je gordel er niet gewoon in klikken?
                                          Het dient gebruikt te worden bij het achteruit rijden met een aanhanger, waarbij het zicht toch stukken beter is wanneer je achteruit kan rijden met je deur open.

                                          En als je telkens die gordel achter je rug moet inklikken, is dat ook niet echt het meest handige..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X