Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heerlijk. Passie is iets wonderlijk.

Comment

• Een ouwe kerel die zo content is van z'n E9. Prachtig
      Als hij 'em uit z'n garage rijdt: pure schoonheid
      En dan af en toe dat vettige, belegen lachske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtig.
        idd, echt prachtig

Comment

• Nearly identically to the N54-powered 335i: It’s fast, smooth, and extremely stable. With the announcement of the move to the single-turbo engine, enthusiasts (including us) cried foul. We believed the N54’s output had been underrated, and that the N55, although matching it in advertised output, would be weaker in reality. But all of that can be put to bed. Our 2011 335i was just as quick as the twin-turbo car, reaching 60 mph in the same sprightly 4.8 seconds. The quarter-mile flew by in 13.6 seconds at 106 mph, a tenth behind the quickest twin-turbo sedan we tested. After the century mark, however, the new mill picks up steam, reaching 140 mph nearly a full second quicker.

Comment

• ganz geil :o
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• velgen zijn toch niet mijn ding.. remmen zijn wel lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Heb je toevallig al een vermogengrafiekje? Ik zou die graag eens vergelijken met die van de N54.

Comment

• anders niet direct iets
                  Last edited by ; 04/09/2010, 16:05.

Comment

• Die witte 335i M-sport is echt vet! Meer foto's van PJH?

Velgen zijn er misschien wat over maar ik heb al veel erger gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B46 Bekijk Berichten
                      Dit is mijn auto! Ben hier terecht gekomen via Google, leuk forum!

Ik kan vertellen dat het een 330i is, in plaats van een 325i.
                      Hij heeft een SMG versnellingsbak wat schakelen erg fijn en vlot maakt.

Hier staat mijn topic op een ander forum.
                      Knappe BMW ik heb een vraag: hoe krijg je die gps in 3D ik bedoel zoals op die foto te zien is ? ik heb de zelfde gps. laatste nieuwe software mss? Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        4.8 sec stock? das zo snel als een M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          4.8 sec stock? das zo snel als een M3
                          60 mph =/= 62.1 mph

lijkt weinig maar bij veel auto's heb je een schakelmoment of iets anders wat meteen ettelijke tienden scheelt.

de meeste US magazines halen sub tot low 5 met 335i's, automaat of manueel maakt niet uit

perfecte launch doet ook héél veel btw

datzelfde magazine haalt met een M3 4.3 in deze test

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Die witte 335i M-sport is echt vet! Meer foto's van PJH?

Velgen zijn er misschien wat over maar ik heb al veel erger gezien.
                            Qua looks vind ik dat ook al hebben ze wel een perefecte maat, niet te breed en niet te groot, knap!

Comment

• Een week geleden voor het eerst een BMW 1-reeks Edition Lifestyle tegengekomen.
                              Dit dus:

Diegene die ik tegenkwam, had 207M-velgen (dus de 17"-ers die ik ook heb).

Een Edition Sport heb ik nog niet in het wild gespot (op de mijne na natuurlijk).
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Weet iemand toevallig 'n zuivere E39 520D te koop staan ?

Comment

• 550i GT voor 73.500€

Hoeveel PK heeft da spel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    550i GT voor 73.500€

Hoeveel PK heeft da spel ?

http://www.garagefrank.be/Pages/Stoc...id=699&start=0
                                    402 pk

Comment

• 407.
                                      De mieren zeggen dank u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                        402 pk
                                        Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        407.
                                        De mieren zeggen dank u.
                                        Ik dacht dat die minstens 500 PK hadden ofzo ...

Thx guys

Comment

• Vandaag voor 't eerst stuurmogelijkheid gehad in een BMW. In een RWD-kar tout court, trouwens. Van in Damme tot in Dendermonde kunnen/mogen rijden met een E46 320Cd... . Voor velen onder jullie zal dit wellicht en gedachte van "als het dat maar is" veroorzaken, maar ik heb er echt van genoten. Dat stuurt zoveel precieze dan wat ik gewoon ben, is soepel en snel (allemaal naar mijn normen ) en bovendien zuinig. Ik wil dat .

Comment

Working...
                                          X