Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Zijn er hier mensen die ervaring hebben met BMW Daeninck, Latem? Vooral dan naar onderhoud toe.

Ik overweeg met mijn firmawagen daar te gaan, omdat dit vlak bij mijn werk ligt.
      Last edited by ; 13/09/2010, 14:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Zijn er hier mensen die ervaring hebben met BMW Daeninck, Latem? Vooral dan naar onderhoud toe.

Ik overweeg met mijn firmawagen daar te gaan, omdat dit vlak bij mijn werk ligt.
        Zal wel in orde zijn. Waarom zou dat niet zo zijn? Trouwens, het gaat om een firmawagen ...
        Of bedoel je naar wachttijd?
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Mijn Einser met trekhaak is dan toch handiger.
          Pffff, dan moet je al je remork uithalen om wat planten te gaan halen, zo handig vind ik dat toch niet

Comment

• Hoe betrouwbaar zijn pre-FL E60/E61 diesels? 'Makkelijk 300.000km'-betrouwbaar of eerder 'toch maar opletten boven 100.000km'?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Hoe betrouwbaar zijn pre-FL E60/E61 diesels? 'Makkelijk 300.000km'-betrouwbaar of eerder 'toch maar opletten boven 100.000km'?
              Hangt er vanaf hoe ermee gereden is. Je hebt van die onnozelaars die constant korte ritten aan volgas rijden, en je hebt mensen die altijd mooi hun motor opwarmen en bijna enkel lange ritten op autosnelwegen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                Zijn er hier mensen die ervaring hebben met BMW Daeninck, Latem? Vooral dan naar onderhoud toe.

Mijn opa is daar toch tevreden van

Comment

• Wanneer zou de facelift van de X6 komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                    Hoe meer ik 'm zie (zowel op foto als live, die ene keer op Goodwood met M Pack), hoe meer ik overtuigd ben van 't feit dat 'ie mooier is zonder M Pack dan met.

Hier nog verdonkerde ruiten op en 't is af.

Comment

• Heeft precies wel lichte A6 trekjes vind ik. En daar is niks negatiefs aan... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Hoe meer ik 'm zie (zowel op foto als live, die ene keer op Goodwood met M Pack), hoe meer ik overtuigd ben van 't feit dat 'ie mooier is zonder M Pack dan met.
                        Ik vind dat ook. Misschien zal dat nog veranderen als ik m zo op de baan zie...

Comment

• Het zal wel allemaal smaak en kleuren zijn, maar ik vind de nieuwe 5 er nu al een beetje banaal uit zien

Zo gewoon ! Zo doordeweeks...

Pas op, het is een mooie auto, niks mis mee. Zeker in Break uitvoering.

Maar dan had de vorige toch meer durf, ik vind hem zelfs nu nog altijd mooier dan de nieuwe. Nooit Begrepen waarom Bangle zo verguisd wordt
                          Last edited by ; 13/09/2010, 23:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Hier nog verdonkerde ruiten op en 't is af.
                            Het contrast binnen/buitenkleur mocht wel wat feller, of misschien ligt het aan de foto dat kan ook.

Comment

• 12345

Comment

• De touring is toch wel, alweer, prachtig. Ik verlang echt om die van Wannes te zien.
                                AutoMinded.be

Comment

• britse, knappe 732

Comment

• Gemaakt door een collega, is een taart bekleed met marsepein
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Werd de jarige 85 jaar of is dat toeval? Wel knap gedaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                        Werd de jarige 85 jaar of is dat toeval? Wel knap gedaan!

Toeval!

Het was voor een Beemer (= BMW tweewielers) liefhebber, dus de revcounter klopt
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wel fantastisch mooi gemaakt! Chapeau

Comment

Working...
                                          X