Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenZijn er hier mensen die ervaring hebben met BMW Daeninck, Latem? Vooral dan naar onderhoud toe.
Ik overweeg met mijn firmawagen daar te gaan, omdat dit vlak bij mijn werk ligt.
Of bedoel je naar wachttijd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMijn Einser met trekhaak is dan toch handiger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHoe betrouwbaar zijn pre-FL E60/E61 diesels? 'Makkelijk 300.000km'-betrouwbaar of eerder 'toch maar opletten boven 100.000km'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenZijn er hier mensen die ervaring hebben met BMW Daeninck, Latem? Vooral dan naar onderhoud toe.
Ik overweeg met mijn firmawagen daar te gaan, omdat dit vlak bij mijn werk ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
Hier nog verdonkerde ruiten op en 't is af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoe meer ik 'm zie (zowel op foto als live, die ene keer op Goodwood met M Pack), hoe meer ik overtuigd ben van 't feit dat 'ie mooier is zonder M Pack dan met.
Comment
-
Het zal wel allemaal smaak en kleuren zijn, maar ik vind de nieuwe 5 er nu al een beetje banaal uit zien
Zo gewoon ! Zo doordeweeks...
Pas op, het is een mooie auto, niks mis mee. Zeker in Break uitvoering.
Maar dan had de vorige toch meer durf, ik vind hem zelfs nu nog altijd mooier dan de nieuwe. Nooit Begrepen waarom Bangle zo verguisd wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoe meer ik 'm zie (zowel op foto als live, die ene keer op Goodwood met M Pack), hoe meer ik overtuigd ben van 't feit dat 'ie mooier is zonder M Pack dan met.
Hier nog verdonkerde ruiten op en 't is af.
Comment
-
De touring is toch wel, alweer, prachtig. Ik verlang echt om die van Wannes te zien.
Comment
-
-
Gemaakt door een collega, is een taart bekleed met marsepein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenWerd de jarige 85 jaar of is dat toeval? Wel knap gedaan!
Toeval!
Het was voor een Beemer (= BMW tweewielers) liefhebber, dus de revcounter klopt
Comment
-
Wel fantastisch mooi gemaakt! Chapeau
Comment
Comment