Weet er iemand welk soort velg dit is?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoe meer ik 'm zie (zowel op foto als live, die ene keer op Goodwood met M Pack), hoe meer ik overtuigd ben van 't feit dat 'ie mooier is zonder M Pack dan met.
Hier nog verdonkerde ruiten op en 't is af.
Heb hem vandaag voor het eerst irl zien bollen. 't Is echt een erg mooie break.
Nice move BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeb hem vandaag voor het eerst irl zien bollen. 't Is echt een erg mooie break.
Nice move BMW.
Comment
-
Cool zo'n E23! Zie je echt niet veel meer, spijtig genoeg.
Comment
-
mooie m535i te koop voor 5000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Gewoonweg de max !
Een zalige 200 PK en een sjieke...
Ach...*droomt verder*
Comment
-
Da's niet zo veel geld voor deze klassieker. TRX rommel is wel spijtig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenTRX rommel is wel spijtig...
is dit dan in vergelijking met "moderne" banden?
Comment
-
Een nieuw geproduceerde TRX zal wel ok zijn, buiten het feit dat die ook nog stervensduur zijn, maar de oudere die verharden, geen grip, zijn echt een gevaar op de weg (ik spreek uit ervaring).
Natuurlijk, in de optiek van 'OEM' en originaliteit, is een TRX wellicht een pluspunt
Comment
-
TRX is metrisch, dus gewone banden passen daar niet op. Eerste zowat laagprofielband indertijd, met ook versterkte zijwanden (beetje runflat avant-la-lettre)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenEen nieuw geproduceerde TRX zal wel ok zijn, buiten het feit dat die ook nog stervensduur zijn, maar de oudere die verharden, geen grip, zijn echt een gevaar op de weg (ik spreek uit ervaring).
Natuurlijk, in de optiek van 'OEM' en originaliteit, is een TRX wellicht een pluspunt
Mijn broer bv. zweer bij (nieuwe) TRX'en voor zijn E23 en E24, puur voor de originaliteit zoals je zelf aanhaalt.
Comment
-
Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk veel geld (500€+ voor degene die ik nodig heb) voor wat het is, het blijft uiteindelijk een achterhaald concept ivm een moderne band.
Maar ik rijd dan ook elke dag met mijn kar.
Comment
-
Comment