Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Heh, 50K voor een verneukte E12, je moet maar durven.
Maar euh, man die rode E91, holy crap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenTRX is metrisch, dus gewone banden passen daar niet op. Eerste zowat laagprofielband indertijd, met ook versterkte zijwanden (beetje runflat avant-la-lettre)
ik kon me geen velg voorstellen waar benz trx overtrok
na gegoegel snapte ik het ewa beter
het waren de gewoon uitziende fuchsderivaten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Is dat Karmesinrot (Uni) of Vermillionrot (Metallic)?
Shadow line, dikke velgen, verlaagd... Meer moet dat niet zijn (zolang hij maar niet rijdt op the fuel of satan )
Edit: beetje aan 't spelen met de configurator. M-sportpakket niet te verkrijgen i.c.m. met rood (toch niet in Belgie). WTF??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenRood is een veel onderschatte kleur op BMW imo , ik vind een E46 met m-pack bv superknap in een felrode kleur .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Ik zou m'n zwarte E91 direct inruilen voor zo'n rode eigenlijk.
Al val je dan echt wel op in het verkeer, das dan weer minder.
Vandaag trouwens de 335i eens op de testbank laten rijden bij APEC, 306 PK en 420Nm was het resultaat.
Bmw is precies toch correct met wat ze opgeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenIs dat Karmesinrot (Uni) of Vermillionrot (Metallic)?
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenRood is een veel onderschatte kleur op BMW imo , ik vind een E46 met m-pack bv superknap in een felrode kleur .
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIk vind die BBS'en niet zo mooi op een E91. Geef mij zoiets maar:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHier is 't nu zonder sport pack en 'k vind het geheel maar een rommeltje (zwarte nieren, maar wel weer grijze velgen dan, enz.
Voor mij geen zwarte nieren, geen getinte ramen en geen dakrails.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
Edit: beetje aan 't spelen met de configurator. M-sportpakket niet te verkrijgen i.c.m. met rood (toch niet in Belgie). WTF??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Eikes nee, dan vind ik die BBS'en er veel beter bij passen. Al zou ik 'es een rode E91 met M Sport Pack willen zien met de LSE-velgen. Hier is 't nu zonder sport pack en 'k vind het geheel maar een rommeltje (zwarte nieren, maar wel weer grijze velgen dan, enz.
't Is wel een x-versie, die staat wat hoog op z'n poten...
Comment
Comment