Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je er één vindt, zou ik zeker een manuele nemen.

Deze bv http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=181439938 (wel vrij duur, maar van 2005)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
      knap.

welk rood is dat?
      Dat is Karmesinrot
      Wagen staat trouwens te koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Oude(re) auto's geven meestal meer problemen dan nieuw exemplaren door leeftijd en de vele kilometers. Veel hangt af wat er zoal vernieuwd is en of deze goed onderhouden is/was,..

Comment

• edith

Comment

• Ik vind rechthoekige/trapeziumvormige/vierkantige/driehoekige uitlaten sowieo niet mooi. Rond is knapper.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
              knap.

welk rood is dat?
              Karmesinrot, zalige kleur.
              vorige maand offerte laten maken van mijn eerste BMW (118d coupe) en het wordt dit rood.

deze kleur kom je niet zo vaak tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Het viel me op dat een Carbonschwarz eigenlijk echt wel gewoon donkerblauw is, zeker als ie proper staat. Superdikke 7!

Blinkt goed.

Maar ik zou voordat ik die foto's trek even een paar keer binnen heen en weer rijden dat die roest van die schijven is, om toch maar op iets commentaar te geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Het viel me op dat een Carbonschwarz eigenlijk echt wel gewoon donkerblauw is, zeker als ie proper staat. Superdikke 7!

Deze vorige week kunnen aanschouwen , droomauto voor mij

Comment

• Comment

• Comment

• Schaakmat, pion, koning ... maar ik dénk dat ik de lol niet snap met de zeppelin.

Comment

• Ik ben niet mee...

Comment

• De Hindenburg, was die ook niet van Duitse makelij...?

Comment

• blijkbaar wel maar ksnap hem nog niet :s

Comment

• Het vermogen gaat in stijgende volgorde denk ik.

Eerst een A4 < BMW M3 < Audi R8 < BMW formule 1

Zoiets ?

Comment

• Nu een R15 erboven.

Comment

• Ik vrees dat de F1 toch een stapje hoger staat nog

Benz mag zich wel es moeien

Wel schitterend dat zo'n reclame mag in de US

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                      Het vermogen gaat in stijgende volgorde denk ik.

Eerst een A4 < BMW M3 < Audi R8 < BMW formule 1

Zoiets ?
                                      Een R8 heeft exact evenveel pk als een M3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Een R8 heeft exact evenveel pk als een M3.
                                        De V10 ook ?

Zit toch nog een dikke 100 PK tussen dacht ik, nee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                          De V10 ook ?

Zit toch nog een dikke 100 PK tussen dacht ik, nee ?
                                          Ja maar ze zetten wel een V8 op de foto.

Comment

Working...
                                          X