Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Typisch Amerikaans: klacht dat de benzinepomp een zwak onderdeel is en dat het design van de turbo's niet optimaal is.
Ik begrijp niet 100% wat ze willen bereiken: benzinepomp kan in garantie vervangen worden (known issue). Het probleem met de turbo's hebben ze bij BMW gewoon onder de mat proberen te schuiven en dat kan wel 'n reden zijn: de software update die moet gebeuren gaat zorgen dat de ECU geen full boost toestaat.
Typisch Amerikaans: klacht dat de benzinepomp een zwak onderdeel is en dat het design van de turbo's niet optimaal is.
Ik begrijp niet 100% wat ze willen bereiken: benzinepomp kan in garantie vervangen worden (known issue). Het probleem met de turbo's hebben ze bij BMW gewoon onder de mat proberen te schuiven en dat kan wel 'n reden zijn: de software update die moet gebeuren gaat zorgen dat de ECU geen full boost toestaat.
Dat van de benzinepomp is inderdaad gekend.
Ik weet dat ze ooit eens een software-update gedaan hebben en dat de wagen volledig anders reed, het typerende koppel bij lage toeren was weg.
Thx.
Velgen passen perfect. 19x 8,5j ET46 en 9j ET51. Heb achter wel spacers van 5 mm omdat de ET waarde t.o.v. voor toch wat te veel is. 5mm is wel de max. i.v.m. het passen op de wielnaaf.
Ben er kontent mee zoals em nu is maar zou toch nog één mod willen, die niet te krijgen is.
Bedoel daarmee de diffuser. Er is nog geen één aftermarket figuur die er aan gedacht heeft om een diffuser met vinnen te maken voor de E87, allá Focus RS, bijv.
Wel carbon toestanden maar dat heeft ook helemaal niks te maken met een echte diffuser, spijtig.
Bij de BMW Dealer in Turnhout (G&A Motors) staat voortaan dagelijks een matzwarte E92 M3 Coupe met spoiler op de koffer, splitter vooraan en E46 CSL-like velgen.
Ik denk dat de eigenaar van de garage ermee rijdt gezien de Z-platen, is dat een speciale serie ofzo?
Comment