Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Iemand die weet of deze velgen incl winterbanden: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=48210
passen onder een E87 FL met die performance remmen? Ik heb een maat die die remmen heeft, en interesse heeft in mijn velgen, maar zegt dat dat niet gaat passen?
Comment
-
Last edited by Greg; 15/10/2010, 21:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenIemand die weet of deze velgen incl winterbanden: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=48210
passen onder een E87 FL met die performance remmen? Ik heb een maat die die remmen heeft, en interesse heeft in mijn velgen, maar zegt dat dat niet gaat passen?Last edited by X5; 16/10/2010, 13:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenOp 123d en 135i is de kleinste maat al 173, dus veronderstel dat dit met performance remmen ook zo gaat zijn.
17" minstens idd
Comment
-
@Greg: Ik heb de 17" OEM style 142 liggen met sneeuwbanden, alles splinternieuw.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Vandaag testrit gehad met de 335i coupé. Zalige motor tot en met. de ophanging was wel heel stug, de verkoper zei dat het te maken had met de 19" velgen die eronder lagen, maar dat lijkt mij nogal onlogisch.
Op een bepaald moment een porsche turbo gekomen en die wouw wel even spelen, maar natuurlijk ging die er serieus vandoor, al was het verschil kleinder dan ik dacht
wel knappe velgen die eronder lagen:
BMW X5 45e
Comment
-
Ja die kerel zei dat de 335i meer dan een maand kapot was omdat ze die is hadden uitgeleend voor een trackday en iemand de versnellingsbak helemaal had kapot gereden en er dan een nieuwe in moest. op de harde vering na niets te klagen en mogen ze hem zo voor de deur zettenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Comment
Comment