Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
    Zo ergerlijk al die "M3 uitgevoerde" auto's op marktplaats. Zoek je op M3, krijg je alleen van die prutkarren te zien à la "316i volledig M3 uitgevoerd"
    Echt he En dan sorteer je op prijs, en moet je vanaf de 4e pagina beginnen kijken

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En een drift kon natuurlijk niet missen in een BMW-filmpje

Comment

• Komen er meer bmw unscripted filmpjes dan aangezien er een trailer is?
      Dat van Murray was

Comment

• ahja vaneigenst é ahja. Van elk personage in de trailer waarschijnlijk é ahja
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
            Aaaaargh, zo'n auto MOET gewoon op origenele velgen staan, of eventueel Alpina's... Maar dit

Comment

Degoutant.

Comment

• BMW-familie:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                  Aaaaargh, zo'n auto MOET gewoon op origenele velgen staan, of eventueel Alpina's... Maar dit
                  Bwah zo mogen ze hem hier toch afzetten Alpina's blijven het mooiste natuurlijk maar zo rijden ze tegenwoordig bijna allemaal rond. De originele vind ik eigenlijk lelijk:

Comment

• Superlelijk, origineel of niet...

Comment

• Velgen op de foto zijn gewoon te groot. Een 16 of 17in BBS RS'ke staat anders op zo'n E9 ook prachtig. Verder wel een schitterende bolide...

@WB: nice
                      1984 BMW M635CSi F u n
                      1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Bwah zo mogen ze hem hier toch afzetten Alpina's blijven het mooiste natuurlijk maar zo rijden ze tegenwoordig bijna allemaal rond. De originele vind ik eigenlijk lelijk:

Deze velgen zijn juist de max, voor die kar ! Ach, ik val zo hard voor de originele stuff

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Ik wil dat...!!!
                            Maar dan wel zonder die voor- en kofferspoiler en windowtinting.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                              Deze velgen zijn juist de max, voor die kar ! Ach, ik val zo hard voor de originele stuff
                              Nu is 'm zeer knap. Leg hieronder Alpina's en hij is magistraal.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Ik wil dat...!!!
                                Maar dan wel zonder die voor- en kofferspoiler en windowtinting.
                                http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1

Comment

Pure verkrachting!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    ahja vaneigenst é ahja. Van elk personage in de trailer waarschijnlijk é ahja
                                    nice one

Ik vroeg me eigenlijk af of we die in de nabije toekomst mogen verwachten dan.
                                    Pure passie, 1 van de mooiste filmpjes die ik dit jaar heb gezien.

Comment

• Miljaar die is knap !

En nog een "redelijke" prijs...ooit een dag, dromen mag !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Hij staat proper !

Comment

• Kan iemand mij zeggen of de tellerpartij van een E34 perfect inwisselbaar is met andere modellen, bijvoorbeeld met die van een E32?

Zijn er in de tellerpartij van de E34 evoluties geweest naargelang de jaren?

Comment

Working...
                                          X