Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenHij staat proper !
Seg, Kale Billiwam, wist ge dat er mooie Blacklines bestaan voor jouw kar? Moet je even bekijken, misschien is dat wel iets voor jou?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, zo proper dat ge in zijn eigen reflectie die lelijke achterlichten ziet.
Seg, Kale Billiwam, wist ge dat er mooie Blacklines bestaan voor jouw kar? Moet je even bekijken, misschien is dat wel iets voor jou?
Ik zeg maar iets eh.
Comment
-
E91 of E81?
Achterlichten monteren is nou 't moeilijkste niet hé. Kofferbekleding losklikken, drie moertjes losdraaien, stekker loskoppelen en ze zijn eruit.
Bij onzen Ypsilon is dat op z'n Italiaans nog "efficiënter": kofferklep opendoen en twee Parkervijzen losdraaien, klaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenE91 of E81?
Achterlichten monteren is nou 't moeilijkste niet hé. Kofferbekleding losklikken, drie moertjes losdraaien, stekker loskoppelen en ze zijn eruit.
Bij onzen Ypsilon is dat op z'n Italiaans nog "efficiënter": kofferklep opendoen en twee Parkervijzen losdraaien, klaar.
wat stekkers, en tis geflikt
Ik kan ze toch niet meer gebruiken voor mijn nieuwe E91 LCI. Dus gaan ze de verkoop in, de originele liggen hier nog in een doos in de garage,
dus vijs ik die er terug in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJammer dat je je kar niet privé moet verkopen, anders kon je in je advertentie "bijna niewe agterlichte" zetten.
Indeed,
amai, die achterlichten zien er nog ongebruikt uit meneer !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKan iemand mij zeggen of de tellerpartij van een E34 perfect inwisselbaar is met andere modellen, bijvoorbeeld met die van een E32?
Zijn er in de tellerpartij van de E34 evoluties geweest naargelang de jaren?
Evoluties? Jazeker!
Je hebt de oude, waar de kmstand nog met een klassiek tellertje wordt bijgehouden, en je hebt de nieuwe, waar de kmstand digitaal wordt bijgehouden. Ik weet al zeker dat je bij de nieuwe 2 versies hebt, namelijk ne high en ne low. Low, is zoals in mijn 5, kmstand zichtbaar in de snelheidsteller, geen informatiescherm / boordcomputer. High is zoals jij hebt, met informatiescherm.
Maar er zijn vrij veel versies in. Met verschillende kleur van achterkant etc. Vervelend natuurlijk dat je bij die van u niet meer kan controleren welke kleur de originele hadOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, zo proper dat ge in zijn eigen reflectie die lelijke achterlichten ziet.
Comment
-
Af en toe heb ik het toch echt gehad met m'n E61...
De laatste weken een paar duizend km's over de Duitse autobahn gejaagd...weer wat nieuwe waarschuwingen...
1. Erhöhte Emissionen...yeah well, could care less, maar dat symbooltje begint na een tijd wel op m'n zenuwen te werken. Af en toe verdwijnt het eens, dan komt het weer terug, and on and on...
2. Niveauregulierung ausgefallen, Kurvengeschwindigkeit beachten. Parking opdraaien, auto opnieuw starten en waarschuwing is weg.
3. Reifendruckkontrolle, druckverlust. Was vlak na een vrij extreem noodremmoment, maar na controle bij een tankstation bleek er niets aan de hand.
En zoiets gebeurt dan natuurlijk altijd als rush-hour traffic over de heerlijkste autobahnen ooit voorbij is en je net even kan gaan doorknallen..hatelijk!
Als ik dan die "ouwe" S8 bekijk...4.500km rijden door dodgy landen als Ukraïne/Polen, aan een meer dan degelijke snelheid over goede zowel als extreem slechte banen...kar geeft geen krimp..op gas dan nog.
Misschien beter een "oudere" kar kopen genre E39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenA8 D3 geniet anders ook een zeer bulletproof reputatie...
Is dat "gekend" daarvoor? Didn't know.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs dat "gekend" daarvoor? Didn't know.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
Deze moet van een vrouw zijn !
Op deze foto komt dat Monaco blauw perfect uit. Op een 3 heb ik het eigenlijk nooit echt mooi gevonden. Een beetje een mat, bijna uni, kleur dat enkel in de zon wat diepte had. De eerste jaren was dit nochtans het enige donkerblauw (los van het Le Mans voor een M-pakket) voor een E90/E91. Er was nog geen Tiefsee of Montego in het gamma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenHELLO KITTY !!!
Deze moet van een vrouw zijn !
Op deze foto komt dat Monaco blauw perfect uit. Op een 3 heb ik het eigenlijk nooit echt mooi gevonden. Een beetje een mat, bijna uni, kleur dat enkel in de zon wat diepte had. De eerste jaren was dit nochtans het enige donkerblauw (los van het Le Mans voor een M-pakket) voor een E90/E91. Er was nog geen Tiefsee of Montego in het gamma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenHelaas, tis van ne vent.
Comment
Comment