Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Knap:
    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Gaat erover met die body kit en M3 badge..:
    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Gaan eiglijk best nog voor weinig geld weg.
    die 2e... verschrikkelijk!!!!

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
          Hallo iedereen,

Ben eindelijk in het stadium gekomen dat ik heb uitgemaakt dat ik mij na lang beraad een E46 M3 of een zeer goede en één van de laatste E36 coupé M3 wil aanschaffen.

Nu wil ik eens hier op het forum vragen of er specifieke dingen zijn waar je bij de M3 moet op letten. details, Bepaald bouwjaar met minder goede eigenschappen,etc..? name it!

Of zijn er nog andere dingen die cruciaal zijn. Please let me now!

vriendelijke groeten

Nick
          Ik kan bij deze met veel plezier vertellen dat ik mijn toekomstige M3 heb gevonden!
          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=183700597

Het betreft een M3 van italiaanse afkomst met 104000km op de teller. Heeft gisteren een volledig nazicht gekregen bij BMW meeusen in Kalmthout om toch zeker te zijn dat deze niets te verbergen heeft (ongeval,...) Het blijkt dus om een zeer gezonde wagen te gaan die er best nog keurig uitziet, op de velgen na. Die hebben wel wa borduurkes ontmoet :-(

Hij heeft ook de de terugroepactie van BMW gehad. Onderhoudsboekje volledig en netjes ingevuld.
          Normaal ergens volgende week kan ik hem gaan afhalen, dat wordt dus tandenbijten.

Nu heb ik wel een vraagje;
          Is er iemand die weet of je hier gemakkelijk een ipod interface kunt inplaatsen? Heb dit op de audi en da is toch echt wel een handig ding hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Klinkt eigenlijk hetzelfde als de onze. Alleen wat luider en minder verfijnd.

IRL klinkt dat trouwens véél beter.

Comment

• Op het filmpje vind ik er alleszins niets aan, echt mottig dun pruttelgeluidje waar weinig zes-in-lijn in te vinden is, vind ik dan.
              1984 BMW M635CSi F u n
              1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                Op het filmpje vind ik er alleszins niets aan, echt mottig dun pruttelgeluidje waar weinig zes-in-lijn in te vinden is, vind ik dan.
                Niet scherp genoeg, te gemaakt, automaat vergalt ook veel...

Comment

• Idd, de automaat verpest het een beetje. Al kan die soms echt nog dik klinken bij het schakelen van 1 naar 2, zo'n ranzige plof durft die soms te geven.

Op video klinkt het inderdaad wat eentonig, maar irl hoor je die bass en wat meer 'textuur'. N54 klinkt toch wel zalig hoor, ook het inlaatgeluid. N55 klinkt nog beter.

Comment

• Eerst horen, dan geloven

Nothing beats M88
                    1984 BMW M635CSi F u n
                    1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vs.

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vs.

+ YouTube Video

Bij de X5 doet hij wel aan torque-braken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Bij de X5 doet hij wel aan torque-braken..

Wat een waardeloos vergelijk dus.

Volgens mij is die Touy onder de 6 sec. te krijgen met torque-braken. Zie hoeveel tijd dat dat in het turbogat zit te dabberen.

Comment

• BMW E53 X5 met een V12 LMR blok.

1972 BMW Turbo Concept

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

BMW E53 X5 met een V12 LMR blok.

1972 BMW Turbo Concept
                            X5 Le Mans Proto! By far de coolste SUV ooit! Nuja 'SUV'...

Comment

• Nog ééntje om het af te leren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                X5 Le Mans Proto! By far de coolste SUV ooit! Nuja 'SUV'...
                                Sneller rond de NS dan een Murcielago ... wat een geweldige auto!!

Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• + YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video
                                  Last edited by ; 28/10/2010, 19:00.

Comment

• legendarisch filmke. 3.07 min

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Gaat erover met die body kit en M3 badge..:
                                      Awel, dat snap ik nu niet, se. Waarom een badge van een M3 erop hangen terwijl IE-DE-REEN ziet dat het er geen is.
                                      Vorige week op de Vroemdag een 4-cylinder E90 met ook zo'n M3 badge. Zielig!

Comment

• In Ieper rijdt een E60 520i rond met alles van M5, met badge, maar met ene uitlaat links

Comment

• Bij ons thuis komt de nieuwe 535d (uitvoering nog niet zeker) er zo goed als zeker in januari

In berline zou hij komen met de 20s in dat antraciet en in break zou hij komen met de Hamann's..

Comment

Working...
                                          X