Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenHallo iedereen,
Ben eindelijk in het stadium gekomen dat ik heb uitgemaakt dat ik mij na lang beraad een E46 M3 of een zeer goede en één van de laatste E36 coupé M3 wil aanschaffen.
Nu wil ik eens hier op het forum vragen of er specifieke dingen zijn waar je bij de M3 moet op letten. details, Bepaald bouwjaar met minder goede eigenschappen,etc..? name it!
Of zijn er nog andere dingen die cruciaal zijn. Please let me now!
vriendelijke groeten
Nick
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=183700597
Het betreft een M3 van italiaanse afkomst met 104000km op de teller. Heeft gisteren een volledig nazicht gekregen bij BMW meeusen in Kalmthout om toch zeker te zijn dat deze niets te verbergen heeft (ongeval,...) Het blijkt dus om een zeer gezonde wagen te gaan die er best nog keurig uitziet, op de velgen na. Die hebben wel wa borduurkes ontmoet :-(
Hij heeft ook de de terugroepactie van BMW gehad. Onderhoudsboekje volledig en netjes ingevuld.
Normaal ergens volgende week kan ik hem gaan afhalen, dat wordt dus tandenbijten.
Nu heb ik wel een vraagje;
Is er iemand die weet of je hier gemakkelijk een ipod interface kunt inplaatsen? Heb dit op de audi en da is toch echt wel een handig ding hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
IRL klinkt dat trouwens véél beter.
Comment
-
Op het filmpje vind ik er alleszins niets aan, echt mottig dun pruttelgeluidje waar weinig zes-in-lijn in te vinden is, vind ik dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenOp het filmpje vind ik er alleszins niets aan, echt mottig dun pruttelgeluidje waar weinig zes-in-lijn in te vinden is, vind ik dan.
Comment
-
Idd, de automaat verpest het een beetje. Al kan die soms echt nog dik klinken bij het schakelen van 1 naar 2, zo'n ranzige plof durft die soms te geven.
Op video klinkt het inderdaad wat eentonig, maar irl hoor je die bass en wat meer 'textuur'. N54 klinkt toch wel zalig hoor, ook het inlaatgeluid. N55 klinkt nog beter.
Comment
-
Eerst horen, dan geloven
Nothing beats M88
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Bij de X5 doet hij wel aan torque-braken..
Wat een waardeloos vergelijk dus.
Volgens mij is die Touy onder de 6 sec. te krijgen met torque-braken. Zie hoeveel tijd dat dat in het turbogat zit te dabberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
BMW E53 X5 met een V12 LMR blok.
1972 BMW Turbo Concept
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenX5 Le Mans Proto! By far de coolste SUV ooit! Nuja 'SUV'...
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGaat erover met die body kit en M3 badge..:
Vorige week op de Vroemdag een 4-cylinder E90 met ook zo'n M3 badge. Zielig!
Comment
Comment