Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door LukV Bekijk Berichten
    Weet iemand of een radio "BMW Business" ook MP3's kan lezen ?

In de folder van de BMW staat op 1 plaats dat ie het kan, maar beetje verder staat dat het verschil tussen een radio "Business" en "Professional" onder andere is dat de Professional ook MP3's kan lezen vanop schijf. Dat zou willen zeggen dat de Business het niet niet kan ... ?!

Er is altijd een addertje onder het gras bij BMW, maar ik vind het niet.
    De business radio kan geen MP3 cd's lezen. Hiervoor moet je dus de optionele professional radio nemen.
    Ikzelf heb de professional radio op mijn 1 en ik kan het enkel aanraden indien je niet voor de navigatie gaat. De professional radio heeft een groter scherm en heeft ook nog een paar bijkomende functies voor de boordcomputer.
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Comment

• Mooi...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Mooi...

Comment

• Dat is nu één van de BMW's waar ik wil mee rijden .
            - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Ik heb het altijd geweten dat BMW's snel kunnen optrekken.

Detta var ändå en dålig repa... 8.99 som bäst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Ik heb het altijd geweten dat BMW's snel kunnen optrekken.

http://vimeo.com/6671126
                Die Skandinaviërs... vette turbolovers zijn het!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Mooi...
                  No?

Comment

• 740d M-pack
                    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Sorry, maar die is nog te duur? Bijna een jaar oud en 43000 km. Ik weet niet hoe het met de condities zit op een 740d, maar die zal toch niet ver boven de 80k zitten. Of vergis ik mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                      740d M-pack
                      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Sorry, maar die is nog te duur? Bijna een jaar oud en 43000 km. Ik weet niet hoe het met de condities zit op een 740d, maar die zal toch niet ver boven de 80k zitten. Of vergis ik mij?
                      Een 740d goe uitgerust zal toch gemakkelijk meer dan 100k kosten hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Een 740d goe uitgerust zal toch gemakkelijk meer dan 100k kosten hoor
                        Ja? das wel veel

Maar toch.. hij heeft dan een 730d staan van 3 maand ouder met 26000 km voor bijna € 20k minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                          740d M-pack

Als je deze 740d nieuw koopt zal je na korting ca. €100.000,- betalen. €80.000,- is dus zeker niet teveel.
                          Die 730d is een jaar ouder, heeft minder opties, heeft nep BMW-velgen eronder liggen en kost nieuw ook snel €7.000,- minder dan een 740d.

Ook zijn er veel meer 730d's te vinden waardoor de prijs over het algemeen lager is dan van een 740d die je veel minder zal vinden.
                          Last edited by BMWMB; 01/11/2010, 22:54.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                            De business radio kan geen MP3 cd's lezen. Hiervoor moet je dus de optionele professional radio nemen.
                            Ikzelf heb de professional radio op mijn 1 en ik kan het enkel aanraden indien je niet voor de navigatie gaat. De professional radio heeft een groter scherm en heeft ook nog een paar bijkomende functies voor de boordcomputer.
                            Foutje...vekeerde quote.
                            Last edited by ; 01/11/2010, 23:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LukV Bekijk Berichten
                              Weet iemand of een radio "BMW Business" ook MP3's kan lezen ?

In de folder van de BMW staat op 1 plaats dat ie het kan, maar beetje verder staat dat het verschil tussen een radio "Business" en "Professional" onder andere is dat de Professional ook MP3's kan lezen vanop schijf. Dat zou willen zeggen dat de Business het niet niet kan ... ?!

Er is altijd een addertje onder het gras bij BMW, maar ik vind het niet.
                              De business-radio in recentste 3serie versie kan MP3 Cd's lezen. Zo ook kan je standaard via usb poort je mp3 aansluiten en dan via mode "Aux" hier naar luisteren.

grts

Comment

• M3

Comment

• een collega van me heeft een e61 520d
                                  hij krijgt nou de melding elv steering locked...stuurslot is actief

iemand al voorgehad ?

Comment

• Een BMW 120i, rijdt wat leuk? Heeft toch zo'n 170 atmosferische paarden.

Beetje jammer wel dat het geen 6-cilinder is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Een BMW 120i, rijdt wat leuk? Heeft toch zo'n 170 atmosferische paarden.

Zelfs de 150pk versie rijdt leuk als je dat wat in toeren houdt,komt wel dik geluid uit met aero uitlaat dat ik had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Een BMW 120i, rijdt wat leuk? Heeft toch zo'n 170 atmosferische paarden.

Olivierooo weet daar alles van. Misschien moet je hem een PM sturen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          Olivierooo weet daar alles van. Misschien moet je hem een PM sturen?
                                          118i is net toch wat anders ?

Comment

Working...
                                          X