Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Een E90 320i vond ik alleszinds serieus tegenvallen, oké je kan dat hoog in toeren sleuren en dat klinkt niet slecht, maar het gaat niet bijster goed vooruit. Ook het verbruik is erg pittig aangezien je die telkens hoog in toeren moet jagen om vooruit te komen.
    Dat is natuurlijk slechts mijn ervaring ermee he..
    Een eend zal wel iets beter gaan vermoed ik.
    Maar ik blijf van mening dat je bij bmw tot nu toe, voor een 2 liter veruit het best af bent met de diesel variant. Ze missen echt een 2 liter turbo zoals de tfsi imo. Maar zoiets komt er wel zeker in de nabije toekomst?

    Comment


    • Idd, dat mis ik echt.

      Stel je voor BMW 123i met een 2 liter R6 met een kleine turbo op goed voor zo'n 211 pk / 300 Nm.

      Volgens een kameraad rijdt de 120d (177 pk) beter en leuker..

      Comment


      • 123d met remap, bleke.

        Zo'n 120i zal denk ik wat teleurstellen qua prestaties na de MCS.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten

          Alessandra
          Al is't wel geen flatterende foto...

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            123d met remap, bleke.

            Zo'n 120i zal denk ik wat teleurstellen qua prestaties na de MCS.
            't gene wat mij het meeste stoort is dat vage en onprecieze motorkarakter, dat reageert zo hatelijk sloom op 't gas.

            jammer dat er niet wat meer RWD wagens zijn in die klasse..

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              't gene wat mij het meeste stoort is dat vage en onprecieze motorkarakter, dat reageert zo hatelijk sloom op 't gas.

              jammer dat er niet wat meer RWD wagens zijn in die klasse..
              En een 125i coupé? Nog hard chipbaar ook indien gewenst.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                En een 125i coupé? Nog hard chipbaar ook indien gewenst.
                te duur (algemeen)

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  En een 125i coupé? Nog hard chipbaar ook indien gewenst.
                  kun je beter een 130i in duitsland gaan halen, als het 2e hands mag zijn.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                    Alessandra
                    Al is't wel geen flatterende foto...
                    Ik vind daar toch niet echt iets niet flatterend aan

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      te duur (algemeen)
                      Is qua taksen hetzelfde als een 130i zeker?

                      123d kost qua taksen en brandstof veel minder en is middels remap op niveau van 130i (in uw geval het meest ideale) te krijgen...

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        't gene wat mij het meeste stoort is dat vage en onprecieze motorkarakter, dat reageert zo hatelijk sloom op 't gas.

                        jammer dat er niet wat meer RWD wagens zijn in die klasse..
                        Je wordt dat gewoon hè.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Is qua taksen hetzelfde als een 130i zeker?

                          123d kost qua taksen en brandstof veel minder en is middels remap op niveau van 130i (in uw geval het meest ideale) te krijgen...
                          Ja, en ook qua BIV.

                          Ik heb liever een 120i als die beter en nauwkeuriger te driften valt dan een 120d/123d.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Ja, en ook qua BIV.

                            Ik heb liever een 120i als die beter en nauwkeuriger te driften valt dan een 120d/123d.
                            BIV is taks.

                            Je hebt die 318i-slet toch om te driften?

                            Als daily en om over de Ring te knallen zijn performance toch meer van belang denk ik.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              BIV is taks.

                              Je hebt die 318i-slet toch om te driften?

                              Als daily en om over de Ring te knallen zijn performance toch meer van belang denk ik.
                              BIV is éénmalig, en je taksen betaal je ieder jaar. Dat zijn toch 2 verschillende dingen?

                              Of bedoel je dat je de BIV ook onder de noemer 'taksen' kan plaatsen?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                                BIV is éénmalig, en je taksen betaal je ieder jaar. Dat zijn toch 2 verschillende dingen?

                                Of bedoel je dat je de BIV ook onder de noemer 'taksen' kan plaatsen?
                                Ja dat bedoel ik. Bij iedere inschrijving moet je dat betalen, en bij een recente 125i is dat toch aanzienlijk. (4,5k euro ofzo)

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  BIV is taks.

                                  Je hebt die 318i-slet toch om te driften?

                                  Als daily en om over de Ring te knallen zijn performance toch meer van belang denk ik.
                                  Goh neen, ik rijd er bijna nooit meer mee

                                  Vertrouwen in de MINI is een beetje weg. Ben hem langzaam terug origineel aan 't zetten. Deze zaterdag ga ik mijn velgen ruilen, naar Pace spokes. Bijna 61.000 km

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    123d kost qua taksen en brandstof veel minder en is middels remap op niveau van 130i (in uw geval het meest ideale) te krijgen...
                                    Ben jij nu serieus een 4 cilinder diesel aan't vergelijken met een 6 cilinder benzine?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Ben jij nu serieus een 4 cilinder diesel aan't vergelijken met een 6 cilinder benzine?
                                      Bwa, ik snap zijn punt wel hoor

                                      Sowieso wordt er niet gechipt, ik wil die marge niet wegnemen. De wagen wordt sowieso al 'zwaar' gebruikt.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Ben jij nu serieus een 4 cilinder diesel aan't vergelijken met een 6 cilinder benzine?
                                        Euhm, prestatieniveau hè.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Euhm, prestatieniveau hè.
                                          Mja, das dan ook echt alles waarmee je kan vergelijken

                                          Kutdiesels

                                          Comment

                                          Working...
                                          X