Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Of dit:

prachtig
    puur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
      Er stond overigens een fout ion mijn vorige post. Het ging over de 284. De keuze gaat nu tussen de 158 of de 159. Wat vinden jullie mooier?

Styling 158:

Ik verkoop deze in wintervelg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Zie ik daar schade boven het achteerwiel op de bovenste foto? Of is het een reflectie?
        Schade, maar dat is al lang geleden weggewerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
          Wie heeft er een idee wat het kost om sportstoelen te laten zetten in een 1 serie (ter vervanging van de standaardzetels) ?
          www.akto.nl heeft echt een grote stock aan sportzetels voor BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Pirelli Sottozero bestaat nochtans in de juiste maat en in RFT voor die velgen. (correct me if I'm wrong)
            Ik weet het eigenlijk niet oorspronkelijk hadden we nokian's maar omdat we door een gat waren gereden, 1 nokian kapot gereden.
            Toen hebben ze bij bmw vanvoor 2 sottozero's gelegd. Nu hebben we dit jaar alleen vanachter winterbanden moeten leggen omdat de sottozero's nog goed waren. En nu staan er vanachter bridgestone blizzaks op omdat er geen nokians meer in stock waren in 18".
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Wat is er dan gemonteerd op wat?
              Een 18" velg met breedte 225 (inplaats van 255) op een E92 330d.
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                Een 18" velg met breedte 225 (inplaats van 255) op een E92 330d.
                Ja oké, maar op welke breedte van velg? 225 is de breedte van de band hé.

Comment

Ja oké, maar op welke breedte van velg? 225 is de breedte van de band hé.
                  Ah dat weet ik niet, ik zal straks eens vragen.
                  Wat mij wel opvalt is dat je er heel gemakkelijk mee schuurt tegen borduren, is dat normaal bij winterbanden ?
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                    Ah dat weet ik niet, ik zal straks eens vragen.
                    Wat mij wel opvalt is dat je er heel gemakkelijk mee schuurt tegen borduren, is dat normaal bij winterbanden ?
                    Hangt af van merk tot merk van band, heeft niks met winterbanden of niet te maken, je hebt er met velgbescherming (zo'n verdikking op de band) en zonder, band merk A kan ook breder of dunner zijn dan band merk B, ook al staat er twee keer 225 op bijvoorbeeld. En de breedte van de velg kan natuurlijk ook een invloed hebben.

Comment

• Bij mij wordt het 225 op 17"velgen met 8" breedte. Hopelijk is het laat echt winter en vroeg lente Vorig jaar lagen de winterbanden ook maar 2,5 maanden onder de RS4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Bij mij wordt het 225 op 17"velgen met 8" breedte. Hopelijk is het laat echt winter en vroeg lente Vorig jaar lagen de winterbanden ook maar 2,5 maanden onder de RS4.
                        Had je al gezegd.

Enfin, hier het verschil tussen een 225 Contiwintercontact op links een 8 en rechts een 8,5 velg (style 194M).

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Lekker nuttig
                            Oostblokkers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              www.akto.nl heeft echt een grote stock aan sportzetels voor BMW
                              Weinig of niets voor de BMW 1.

Moest ik nog een E60 hebben: http://akto.sitezone.nl/detail.asp?i=594
                              Zeer knap.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Had je al gezegd.

Enfin, hier het verschil tussen een 225 Contiwintercontact op links een 8 en rechts een 8,5 velg (style 194M).

Perfecter kan een post niet zijn.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik rijd ook 225R18 winterrubber op m'n standaardvelgen. Vooraan 7,5 of 8" breed, achteraan 8,5" breed. Gaat perfect.

225 op 8,5 inch is goed doenbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Kijk eens naar je gelijkvormigheidsattest : 225banden moeten op een 8" velg. Ik heb winterbanden besteld in 17", 225 breed op 8" velgen, conform het gelijkvormigheidsattest. Op de achterste 18"velgen die ik nu heb ligt 255zomerrubber, daar zou ik persoonlijk toch nooit een 225 band laten op monteren (los van het feit dat het niet hoort lijkt het mij ook minder veilig).
                                    Nu het niet alleen van mij komt zal het wel duidelijk zijn dat het best wel kan zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ik rijd ook 225R18 winterrubber op m'n standaardvelgen. Vooraan 7,5 of 8" breed, achteraan 8,5" breed. Gaat perfect.

225 op 8,5 inch is goed doenbaar.
                                      Zelfs op 9 inch ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                        Zelfs op 9 inch ook.

'German style'... 235 op 9,5

Comment

• Comment

Working...
                                          X