Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZie ik daar schade boven het achteerwiel op de bovenste foto? Of is het een reflectie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenWie heeft er een idee wat het kost om sportstoelen te laten zetten in een 1 serie (ter vervanging van de standaardzetels)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenPirelli Sottozero bestaat nochtans in de juiste maat en in RFT voor die velgen. (correct me if I'm wrong)
Toen hebben ze bij bmw vanvoor 2 sottozero's gelegd. Nu hebben we dit jaar alleen vanachter winterbanden moeten leggen omdat de sottozero's nog goed waren. En nu staan er vanachter bridgestone blizzaks op omdat er geen nokians meer in stock waren in 18".2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat is er dan gemonteerd op wat?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenEen 18" velg met breedte 225 (inplaats van 255) op een E92 330d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa oké, maar op welke breedte van velg? 225 is de breedte van de band hé.
Wat mij wel opvalt is dat je er heel gemakkelijk mee schuurt tegen borduren, is dat normaal bij winterbanden ?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenAh dat weet ik niet, ik zal straks eens vragen.
Wat mij wel opvalt is dat je er heel gemakkelijk mee schuurt tegen borduren, is dat normaal bij winterbanden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBij mij wordt het 225 op 17"velgen met 8" breedte. Hopelijk is het laat echt winter en vroeg lenteVorig jaar lagen de winterbanden ook maar 2,5 maanden onder de RS4.
Enfin, hier het verschil tussen een 225 Contiwintercontact op links een 8 en rechts een 8,5 velg (style 194M).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenwww.akto.nl heeft echt een grote stock aan sportzetels voor BMW
Moest ik nog een E60 hebben: http://akto.sitezone.nl/detail.asp?i=594
Zeer knap.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHad je al gezegd.
Enfin, hier het verschil tussen een 225 Contiwintercontact op links een 8 en rechts een 8,5 velg (style 194M).
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenKijk eens naar je gelijkvormigheidsattest : 225banden moeten op een 8" velg. Ik heb winterbanden besteld in 17", 225 breed op 8" velgen, conform het gelijkvormigheidsattest. Op de achterste 18"velgen die ik nu heb ligt 255zomerrubber, daar zou ik persoonlijk toch nooit een 225 band laten op monteren (los van het feit dat het niet hoort lijkt het mij ook minder veilig).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk rijd ook 225R18 winterrubber op m'n standaardvelgen. Vooraan 7,5 of 8" breed, achteraan 8,5" breed. Gaat perfect.
225 op 8,5 inch is goed doenbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenZelfs op 9 inch ook.
'German style'... 235 op 9,5
Comment
Comment