inderdaad. Zit normaal niet op een 8..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichteninderdaad. Zit normaal niet op een 8..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDe meeste 8 series dat ik zie hebben toch deze velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAls dat echt nieuwe banden zijn kunnen die in het begin inderdaad wat slippen. Ik weet nog de eerste winterbanden op onze X5. De auto onderstuurde enorm, veel erger dan met de zomerbanden.Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNieuwe banden op de Z4 was de eerste 200km alle kanten op slieren!
Bandendruk is bij de Z4 hetzelfde, al is dat omwille van het zware dak dat op de achteras komt te liggen indien open geklapt. 3,0 zou ik enkel steken als de auto zwaar geladen is, anders 2,8 ofzo.
Omdat ik me dat ook afvroeg heb ik die vraag vorig jaar aan een engineer van Michelin gesteld op een cursus, en die zei dat dat 'inrijden' onzin is, en dat je direct met je maximale grip zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVraagje ivm E36 M3:
Is het gemakkelijk zelf te doen om een rollager achteraan te vervangen op zo'n kist?
merci
RRD was erbij en wist de reden nog, dus hij kan het mss beter zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMss uitzonderlijk bij BMW, maar ik heb anders gehoord.
Omdat ik me dat ook afvroeg heb ik die vraag vorig jaar aan een engineer van Michelin gesteld op een cursus, en die zei dat dat 'inrijden' onzin is, en dat je direct met je maximale grip zit.
Want zowel WB en mijne pa hadden het aan de hand met die blizzak.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenStyling 312 in ferric grijs op een 6-Reeks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMss uitzonderlijk bij BMW, maar ik heb anders gehoord.
Zowel met m'n eigen auto's als met alle Porsche's waar nieuwe winterbanden op gemonteerd worden, is het zo dat die de eerste kilometers echt geen zak, maar dan ook geen zak grip hebben.
Na slechts enkele kilometers voel je al duidelijk verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOp onze 328i is er achteraan eentje vervangen geweest, en daar zijn ze bij PSG toch 3u ofzo aan bezig geweest... viel dik tegen
RRD was erbij en wist de reden nog, dus hij kan het mss beter zeggen.
Cava, ben benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johnnydr Bekijk Berichtenhallo,
Heeft er iemand een zo'n module ingebouwd in zijn E60? Zoja, is dat simpel om dat zelf te plaatsen en hoe werkt het?
Alvast bedankt
Comment
-
Comment
-
Wat ik al meermaals hoorde/las: de reden ligt 'm in 't feit dat de mallen waarin de banden in geproduceerd worden met een erg dun laagje product worden besprayed zodat de banden er makkelijk uit te halen vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenXenon vs bi-xenon?
Ik zou eerder denken adaptive headlights of high beam assist ofzo?
Comment
Comment