Dat is een detector.(Enkel voor vaste palen dus legaal) Ben de naam ff kwijt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat is een detector.(Enkel voor vaste palen dus legaal) Ben de naam ff kwijt.
Een detector "detecteert" de toestellen waarmee ze mobiel flitsen, dat is strikt verboden.µ
Dit is vermoedelijk een GPS-based systeem zoals Wikango of Coyote, die dus de vaste flitspalen aangeeft en soms ook de mobiele flitsen dankzij een "community". Dat is legaal omdat ze niets "detecteren"2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenNee die doet geen mobiele. In m'n vader z'n vorige Porsche stond exact dezelfde als in die 6, verder klopt het wel wat je zegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
Dit komt ooit naast de M3 te staan!
Priklopil heeft het allemaal verneukt qua deze kar wat mij betreft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenDat was toch geen CSI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat is een detector.(Enkel voor vaste palen dus legaal) Ben de naam ff kwijt.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten't Was een 850i geen ci. Dus eentje met een 4-traps automaat en 300pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJaja, doe maar alsof ik het daar over had
Last edited by Alfa-Beemer; 28/11/2010, 00:41.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJaja, doe maar alsof ik het daar over had
Anyway, ik ga nog wat een bepaalde Akon-song beluisteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten't Was een 850i geen ci. Dus eentje met een 4-traps automaat en 300pk.
Comment
-
Comment