Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenInderdaad ja. Daarom dat ik mij afvraag of dat wel nut heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenToere, je kiest toch altijd bij welke dealer je op onderhoud gaat? Een dealer kan u volgens mij niet weigeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenInderdaad ja. Daarom dat ik mij afvraag of dat wel nut heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDus het enige voordeel is dat zij de auto naar hier halen (tegen betaling waarschijnlijk)? Onderhoud en garantiegevallen, daarvoor ga je soieso naar uw eigen dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAls je een auto koopt in een garage met 1 of 2 jaar garantie is het wel de bedoeling dat je op onderhoud gaat in deze garage ( zeker de periode dat uw garantie telt )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenJa inderdaad,op de laatste foto goed zichtbaar ..
Erg mooie kleur op deze e39 M5 ook imo :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenXenon laten naplaatsen op een E90 facelift, dat is een kostelijk grapje zeker?
Ik dacht geplaatst ongeveer zo'n 2.500 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenNog meer dan ik dacht zelfs .
Alé, welke nozem koopt er nu een 330d met leder, gps, sportzetels etc.. maar geen xenon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOmdat xenon buiten show niks biedt??
Angel eyes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJij hebt toch zelf ook xenon?
Ik heb dat enkel voor de show gekocht, ik heb daar geen probleem mee om dat toe te geven hoor.
Comment
Comment