Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Ik hoor af en toe dat je een Premium Selection altijd via uw eigen garage kan kopen, ook al staat deze in een andere BMW garage. Klopt dat en wat is het voordeel daar in feite van?
    Dat je met een premium Selection die te koop stond in bv Hasselt ermee kan op onderhoud gaan bij bv Monserez en je uw garantie daar krijgt denk ik

Comment

• Premium selection garantie is overal geldig.

Comment

• Inderdaad ja. Daarom dat ik mij afvraag of dat wel nut heeft.

Comment

• Is het transport naar uw dealer gratis?

Comment

Inderdaad ja. Daarom dat ik mij afvraag of dat wel nut heeft.
            Tuurlijk , misschien staat er in Brussel of Antwerpen een BMW naar uw keuze, dan hoef je niet naar daar te gaan voor uw onderhoud/garantie maar kun je naar uw BMW dealer gaan in uw streek

Comment

• Toere, je kiest toch altijd bij welke dealer je op onderhoud gaat? Een dealer kan u volgens mij niet weigeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                Toere, je kiest toch altijd bij welke dealer je op onderhoud gaat? Een dealer kan u volgens mij niet weigeren.
                Als je een auto koopt in een garage met 1 of 2 jaar garantie is het wel de bedoeling dat je op onderhoud gaat in deze garage ( zeker de periode dat uw garantie telt )

Comment

Inderdaad ja. Daarom dat ik mij afvraag of dat wel nut heeft.
                  Ja natuurlijk, dat is het net. Tweedehandswagengarantie geldt slechts bij de verkoper, Premium Selection garantie is garantie zoals op een nieuwe wagen.

Comment

• Dus het enige voordeel is dat zij de auto naar hier halen (tegen betaling waarschijnlijk)? Onderhoud en garantiegevallen, daarvoor ga je soieso naar uw eigen dealer.

Comment

• Comment

Dus het enige voordeel is dat zij de auto naar hier halen (tegen betaling waarschijnlijk)? Onderhoud en garantiegevallen, daarvoor ga je soieso naar uw eigen dealer.
                        Ik mag hopen dat ze daar niets voor aanrekenen. Zo niet heeft NNC een dikke streep voor. Gratis en zelfs op een zondag een wagen in dé Limburg gaan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Als je een auto koopt in een garage met 1 of 2 jaar garantie is het wel de bedoeling dat je op onderhoud gaat in deze garage ( zeker de periode dat uw garantie telt )
                          Dat verwachten ze ja, maar is niet verplicht.

Comment

• er is europees beslist dat zelfs auto 5 bvb het onderhoud mag uitvoeren, met behoud van garantie, als garage maar gecertifieerd is

bij nieuwe auto's, iemand een idee of dat ook geldt bij 2dehandsgaranties ?

Comment

• Interieur zat er pal op!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Zo knap!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                              Ja inderdaad,op de laatste foto goed zichtbaar ..

Erg mooie kleur op deze e39 M5 ook imo :

Zocht er vorige week niet iemand naar agaischblau?

Comment

• Xenon laten naplaatsen op een E90 facelift, dat is een kostelijk grapje zeker?

Comment

Xenon laten naplaatsen op een E90 facelift, dat is een kostelijk grapje zeker?
                                  Ja.
                                  Ik dacht geplaatst ongeveer zo'n 2.500 euro.

Comment

• Nog meer dan ik dacht zelfs .

Alé, welke nozem koopt er nu een 330d met leder, gps, sportzetels etc.. maar geen xenon.

Comment

Nog meer dan ik dacht zelfs .

Alé, welke nozem koopt er nu een 330d met leder, gps, sportzetels etc.. maar geen xenon.
                                      Omdat xenon buiten show niks biedt??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Omdat xenon buiten show niks biedt??
                                        Jij hebt toch zelf ook xenon?

Angel eyes

Comment

Jij hebt toch zelf ook xenon?
                                          Ja, en dan?
                                          Ik heb dat enkel voor de show gekocht, ik heb daar geen probleem mee om dat toe te geven hoor.

Comment

Working...
                                          X