Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEuhm, meer licht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIn theorie waarschijnlijk wel, in de praktijk merk ik er echter geen zak van.
De stap van halogeen naar xenon is misschien minder overweldigend dan het omgekeerde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIn theorie waarschijnlijk wel, in de praktijk merk ik er echter geen zak van.
(de borden lichten wel beter op)
Comment
-
Comment
-
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd van xenon, ik heb ben nog geen xenons gezien die beter zijn dan de halogeenlampen van m'n Volvo, maar naar het schijnt is dat optische illusie omdat het lichtbeeld bij halogeen minder sterk afgelijnd is tov xenons. Borden en wegmarkeringen zijn wel beter zichtbaar idd. Ik vind het wel "mooier" in de meeste gevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichtenmaar bij BMW heb je geen angel eyes zonder xenon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSoms toch wel? (E39 FL, E60, F10, E90 FL,...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOmdat xenon buiten show niks biedt??
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenQué?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMaar alé Dat wist ik dus niet. Thx Phil!
Lekker:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenMijn ervaring is toch dat je veel meer ziet en dat het veiliger is. Je moet eens een uurtje in een auto met halogeen rijden en dan met 1tje die xenon heeft. Immens verschil in het voordeel van de xenons. Al kan ik mij wel inbeelden dat als je van halogeen naar xenons dat het verschil niet zo duidelijk is maar dan nog.
Ik ben tevreden dat ik xenons heb, maar in ons land zijn ze niet onmisbaar. In landen als Frankrijk, ligt dat wel even anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenXenon is veel te duur, bij BMW toch
Dat kost bijna een nier, 2000 Euro
Bij mij zou het alleszins altijd één van de eerste aangevinkte opties zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenXenon is veel te duur, bij BMW toch
Dat kost bijna een nier, 2000 Euro
1100 euro ofzo samen met de koplampreiniging, op een 3.
Bij de Audi Q5 bv. 1250, wel inclusief LED-verlichting voor en achter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
1100 euro ofzo samen met de koplampreiniging, op een 3.
Bij de Audi Q5 bv. 1250, wel inclusief LED-verlichting voor en achter.
Thx, Phil !
Comment
Comment