Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenAlles wat boven 1000 Euro gaat voor een optie noem ik duur, maar goed, ik spreek voor mijn
eigen portemonnee natuurlijk.
Voor sommige mensen is dat peanuts eh
Nu, als je zo op je geld zit, kan je net zo goed iets bestellen dat goedkoper is dan een 3-reeks. Een Ford Mondeo zal op vlak van prijs/kwaliteit beter scoren en toch nog erg aangenaam rijden.
Of in mijn geval was het zo: liever een 1-reeks volledig naar mijn zin, dan een 3-reeks met minder uitrusting en/of minder vermogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMijn sensor van de hoogteregeling is afgebroken, heb die vastgemaakt op de hoogste stand. Zo'n lul ben ik wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenToen ik vorig jaar een wagen wou kopen heb ik vergeleken.
Op mijn Einser: 900 incl. koplampsproeiers + angel-eyes + LED's achteraan.
Op een Golf GTI: 1500 incl. koplampsproeiers.
Dan zou ik BMW toch niet duur noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichtenliever een 1-reeks volledig naar mijn zin, dan een 3-reeks met minder uitrusting en/of minder vermogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenBij mij is het andersom, maar ik ben dan ook een poser
Overigens, ik weet ook wel dat jij BMW-fan bent in hart en (komt-ie, komt-ie ) nieren, maar ik wou gewoon aangeven dat die liefde minstens even irrationeel is als het verkiezen van xenons boven halogeenkoplampen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOp je golf heb je dan ook dynamische bochten verlichting als ik me niet vergis.
En tegenwoordig blijkbaar ook dagrijlichten met LED's.
Comment
-
-
Mijn broer heeft het volgende probleem met zijn X5:
als hij op de autostrade 120 rijdt en gas bij geeft begint de auto te beven en beetje erna kreeg hij een melding dat het water op was. dus gaat hij het water laten bijvullen en als hij trg start kwam er nen helen hoop rook uit zen uitlaten. de auto begint dan ook te trillen zoals een harley bij stilstand (zo kan ik het het beste omschrijve ). als hij dan gas geeft komt er nog meer rook uit net zoals een diesel die volgas gaat maar nog een serieus pak harder.
Iemand een idee wat dit kan zijn?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDie klepjes open zetten in de uitlaat zoals op de 335i van Rangelove en William Blake.
Is dat ook mogelijk op een 335d ?
maar ik zou het niet doen want je wint niks, integendeel.. dat klepje genereert meer tegendruk wat het koppel op lage toeren doet toenemen (oid)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenzwart.
Injectoren, turbo, intercoolerdarm kapot?
Wel vreemde melding dan...
Nuja, zorgen voor de dealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenRoet of onverbrande diesel dus.
Injectoren, turbo, intercoolerdarm kapot?
Wel vreemde melding dan...
Nuja, zorgen voor de dealer
Ja den dealer zal blij zijn. auto sta bijna elke week in de garageBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTsja, ik kan er ook niet aan doen, maar ik merk buiten dat het wat 'witter' licht geeft geen noemenswaardig meerdere lichtopbrengst tegenover de halo's op de E46.
En nee, aan mijn zicht mankeert niks, ik heb zelfs een extreem goed nachtzicht.
Ik vind die 1.100 euro extra opleg (op een 3 toch) voor xenon als je xenon neemt enkel en alleen omdat het meer licht geeft, dan ook een bijzonder nutteloze en veel te dure optie. Ik heb het genomen enkel en alleen omdat de lichtblokken mooier ogen, de AE's feller schijnen en het 'wittere' licht dat ze geven er beter uitziet dan het 'gelere' licht van de halo's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik denk het wel aangezien de uitlaatdempers identiek zijn
maar ik zou het niet doen want je wint niks, integendeel.. dat klepje genereert meer tegendruk wat het koppel op lage toeren doet toenemen (oid)2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
mijn moeder heeft in Mechelen een 118i 5-deurs gezien, iemand ervaring met deze motorisatie en auto in algemeen?
Het betreft een BMW Premium Selection voertuig, we zouden die dan wss in Turnhout op onderhoud laten gaan, hoe zit het dan met de garantie?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtenmijn moeder heeft in Mechelen een 118i 5-deurs gezien, iemand ervaring met deze motorisatie en auto in algemeen?
Het betreft een BMW Premium Selection voertuig, we zouden die dan wss in Turnhout op onderhoud laten gaan, hoe zit het dan met de garantie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtenmijn moeder heeft in Mechelen een 118i 5-deurs gezien, iemand ervaring met deze motorisatie en auto in algemeen?
Comment
Comment